پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 آذر 1400 ساعت 14:09:: شناسه خبر: 110552

درجلسه قرارگاه تنظیم بازار شهرستان لنده مطرح شد:

ورود قاطع بسیج برای کنترل بازار / برخورد با گرانفروشی در لنده/تاثیرگذار بودن بسیج و سپاه در رفع بحران ها+تصاویر

جلسه قرارگاه تنظیم بازار با محوریت سپاه ناحیه لنده امروز با حضور فرماندار، دادیاردادگستری و مسولان ادارات برگزارشد که از ورود قاطع بسیج و سپاه به بحث بازار حمایت ویژه کردند.

صدای جنوب

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، در راستای تنظیم و نظارت مستمر بر بازار امروز قرارگاه تنظیم بازار شهرستان به همت سپاه ناحیه لنده با حضور فرماندار، دادیار دادگستری شهرستان و فرمانده سپاه ناحیه لنده، مدیر جهادکشاورزی، نماینده صمت در شهرستان، رییس اتاق اصناف شهرستان در سالن جلسات سپاه ناحیه لنده برگزارشد.

در ابتدای این جلسه سرهنگ پاسدار روح الله ویسی در ابتدای این جلسه گفت:طرح نظارت بر بازار با هدف هم افزایی، وحدت رویه با حضور ادارات تاثیرگذار برگزار خواهد شد که استفاده از ظرفیت و توانمندی های بسیج یک امر مهم و ضروری است.

وی افزود:بحث ثبات و نظارت بر بازار یک امر مهم و ضروری است که باتوجه به وجود برخی دلالان باید این مهم با همکاری و هماهنگی ادارات باید دست این افراد از سطح بازار قطع شود.

فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: از اثرات مهم این طرح ایجاد آرامش روحی و روانی در بازار  و شناسایی متخلفین و معرفی به تعزیرات حکومتی است.

فرماندار شهرستان لنده گفت: موفقیت آمیز بودن طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مبارزه جدی با بیماری کرونا در نوع خود قابل تحسین است.

وی افزود:بحث گرانی و معیشت مردم یکی از اقدامات مهمی است که باید در راستای اجرای کمی و کیفی کار قرارگاهی باید تهیه و تنظیم شود.

تورج رزمجو گفت:ورود سپاه و بسیج به بحث تنظیم بازار یک اقدام مهم و تاثیرگذار در کاهش میزان دغدغه های مردمی خواهد بود و انشالله این مهم در نظارت کمی وکیفی بر بازار تاثیرگذار است.

وی افزود: این طرح یکی از تاثیرگذارترین طرح های مهم در طول اتقلاب اسلامی برای نظارت و تشدید بازرسی ها بر بازار با هدف جلوگیری از بی بندوباری بازار است.

فرماندار گفت:این طرح می بایست به طور مداوم در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی کارهای نظارتی با همدلی و همزبانی صورت گیرد و همکاری همه دستگاها در این رابطه یک امر لازم و ضروری است.

وی افزود:هرکجا بسیج و سپاه ورود کرد تاثیرگذار بوده است و امیدواریم در مسئله تنظیم بازار این ورود یک ورود قاطعانه به همراه کاهش دغدغه های مردمی باشد.

در ادامه نماینده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده گفت:فروش آزاد آرد در سطح شهر و نارضایتی مردم از خبازی ها را می رساند.

وی افزود: بحث تاکسی های مجازی در گروه های واتس آپی یکی از تخلفات اشکار است که با متولیان این اقدام برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

حسین خالویی زاده گفت:تشدید نظارت بر بازار یک اقدام اساسی است که قانون گذار این اقدام را در راستای تنظیم بازار اجرایی کرده است.

در ادامه نیز برخی از اعضای جلسه نیز به اظهار نظر درباره چگونگی نظارت بر بازار و شیوه های نظارتی آن پرداختند.

خبرنگار : Mohammad Riahy

تصاویر تکمیلی

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت