پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 آذر 1400 ساعت 23:09:: شناسه خبر: 110572

به همت بنیاد علوی؛

از ساخت مرکز درمان بستر و احداث توانبخشی تا تأمین اقلام بیمارستانی برای بیماران نیازمند لنده+تصاویر

اقلام بیمارستانی و وسایل توانبخشی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در لنده اهدا شد.

صدای جنوب 

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، اقلام بیمارستانی و وسایل توانبخشی به بیماران تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) از طرف بنیادعلوی اهدا شد.

سرپرست نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی لنده از اجرای طرح سلامت یار علوی در حمایت از افراد زمین گیر و معلول خبر داد و گفت: بنیاد علوی در قالب این طرح برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی اقدام به تهیه تخت بیمارستانی، تشک مواج، ویلچر و…..کرد.

نماینده بنیاد علوی در لنده یادآور شد؛ پیش از این نیز در راستای افزایش سرانه ی سلامت از بیماران نیازمند و معلولان، خدماتی در قالب تجهیزات توانبخشی و پزشکی، دندانپزشکی، بینایی سنجی و هزینه های فرانشیز بیمارستانی انجام گرفت و در ادامه نیز با تایید پزشکان معتمد نهادهای حمایتی این حمایت ها ادامه خواهد داشت.

نیک بخت با اشاره به اینکه کمک به سلامت جامعه با توسعه زیر ساخت های این حوزه از اولویت های بنیاد در مناطق محروم است، گفت؛ به همت بنیاد علوی یک مرکز بستر درمان، با اعتبار بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در لنده احداث و هم اکنون در حال خدمات رسانی به مردم شریف لنده است.

سرپرست نهاد آبادانی و پیشرفت لنده گفت؛ در راستای افزایش سرانه ی سلامت شهرستان، بنیاد علوی هم اکنون در حال احداث مرکز بزرگ توانبخشی در مرکز این شهر (محوطه ی بهزیستی) است که با بهره برداری از آن مشکلات جامعه ی هدف بهزیستی و سایر بیماران نیازمند مرتفع میگردد.

وی همچنین به حمایت های بنیاد علوی در دو سال درگیری با کرونا در لنده اشاره و گفت، در این ایام یار و یاور حوزه ی بهداشت و درمان شهرستان بودیم و در این بخش نیز حمایت های دوره ای بسیاری شد که تامین دستگاه های اکسیژن ساز، تامین ماسک از جمله ی این حمایت هاست.

خبرنگار : Mohammad Riahy

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت