پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 آذر 1400 ساعت 16:09:: شناسه خبر: 110863

موج ابراز همدردی شخصیت های مختلف استان در پی حادثه دلخراش تصادف اتوبوس دهدشت_تهران

در پی سانحه دلخراش تصادف اتوبوس دهدشت_تهران و حان باختن برخی لزشهروندان مسئولان مختلف استان این حادثه راتسلیت گفتند.

صدای جنوب:

در پی سانحه دلخراش تصادف اتوبوس دهدشت_تهران و حان باختن تعدادی لزشهروندان مسئولان مختلف استان این حادثه راتسلیت گفتند.

***

بسی تیرودیماه واردیبهشت
بیایدکه ماخاک باشیم وخشت
متاسفانه خبردارشدیم اتوبوس دهدشت تهران دچارسانحه شدوتعدادی ازهمشهریان عزیزمان جان خودراازدست دادند،
بانهایت تاثر وتالم فراوان وقلبی آکنده ازغم واندوه این مصیبت جانکاه راخدمت خانواده های محترم ومردم شریف کهگیلویه تسلیت میگوییم ازخدای منان برای ان عزیزان کوچیده غفران واسعه ی الهی وبرای بازماندگان صبروشکیبایی مسئلت مینماییم .
امیداوریم خدای متعال به کلیه ی مصدومین این حاد۹ثه دردناک سلامتی عاجل عنایت فرماید
(کارکنان ،اساتید ودانشجویان مرکز آموزش عالی علمی کاربردی دهدشت)

***

پیام تسلیت سردار خرم دل و نماینده ولی فقیه در سپاه فتح به خانواده های داغدار حادثه اتوبوس دهدشت _ تهران

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فتح استان با صدور پیامی مشترک جانباختن جمعی از هم استانی هایمان در حادثه تصادف اتوبوس دهدشت _ تهران را تسلیت گفتند.

متن پیام سردار حمید خرم دل و حجت الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ.

خبر درگذشت تعدادی از هم استانی های عزیزمان در حادثه تصادف اتوبوس دهدشت _تهران که در کیلومتر ۸ جاده ارتباطی کاشان _قم  اتفاق افتاد، موجب تاثر و تاسف فراوان شد.

اینجانبان ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدار، این مصیبت عظمی را به بازماندگان حادثه و مردم بزرگوار استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت و تعزیت عرض می نماییم.

از خداوند متعال برای درگذشتگان این حادثه سترگ، غفران و رحمت واسعه الهی، برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای مصدومان و مجروحان حادثه سلامتی و شفای عاجل مسئلت داریم.

**

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ*الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
حادثه دلخراش تصادف سحرگاه شانزدهم آذر ۱۴۰۰ برای اتوبوس مسافربری دهدشت- تهران و درگذشت جمع کثیری از بزرگان و عزیزان هم ولایتی و هم استانی و مصدومیت شدید دیگر سرنشینان در دیار غربت ، قلوب همگان را متألم و چشم ها را اشکبار ساخته است. این جانب به عنوان برادر وخادم دردمند شما،حسب وظیفه به محض خبردار شدن ازوقوع حادثه در عین مغمومیت ونگرانی، پیگیر درمان وانتقال عزیزان بوده و از هیچ تلاشی در جهت کمک به کلیه حادثه‌دیدگان فروگذار نبوده و نخواهم شد، با نهایت تألّم و تأثّر ، ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت به خانواده‌های معزا ، برای کلیه درگذشتگان از درگاه حضرت احدیت ، غفران الهی و آرامش روحانی و برای کلیه مصدومان طلب سلامت عاجل و کامل و برای کلیه بازماندگان صبر بر مصیبت آرزو می کنم.
سید محمد موحد نماینده شهرستانهای کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

**

پیام تسلیت مشاور اقتصادی استاندار در پی حادثه دلخراش تصادف اتوبوس دهدشت_تهران

مشاور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی، ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی برای مجروحان حادثه دردناک تصادف اتوبوس، به خانواده جانباختگان تسلیت گفت.

در متن پیام صمیمی دوست آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت جانسوز، ناباورانه و اندوهبار تنی چند از هم استانی های عزیزمان بر اثر تصادف اتوبوس موجب تاسف و تالم گردید.

ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی کامل برای مجروحان این حادثه تلخ، اینجانب به خانواده‌های داغدار این سانحه ناگوار تسلیت گفته و برای آن عزیزان سفر کرده رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جزیل و سلامتی مسئلت دارم.

سید حشمت الله صمیمی دوست

مشاور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

***

انا لله انا الیه الراجعون
بار دیگر سانحه رانندگی و جاده‌ای، مردم عزیز دیارم را عزادار و ماتم‌زده کرد.
درگذشت ۸ هموطن و شهروند کهگیلویه و بویراحمدی خبر ناگوار و تلخی است که واژه‌ها و جملات از بیان آن قاصر و عاجزند.
اینجانب این مصیبت دردناک و جانکاه را که در جریان واژگونی اتوبوس مسافربری دهدشت به تهران رخ داد، به همه همشهریانم در کهگیلویه بزرگ تسلیت می‌گویم و برای خانواده‌های آنان آرزوی صبر و تحمل دارم.

الیاس تاج‌الدینی
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

***

،متن پیام مدیر تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه دلخراش تصادف اتوبوس دهدشت به تهران که منجر به جان باختن تعدادی از هم استانی‌‌‌‌های عزیز شد، موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

این حادثه تلخ و غم‌انگیز را به مردم نجیب و صبور استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان کهگیلویه به ویژه خانواده‌‌‌‌های داغدیده آنها تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای درگذشتگان رحمت و رضوان واسعه الهی و برای مجروحان شفای عاجل مسالت دارم.

 

قدرت اله ویسی

مدیر تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد

**

در پی جانباختن جمعی از هم استانی‌های عزیزمان در حادثه تلخ تصادف اتوبوس دهدشت- تهران صادر شد؛

پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

کیانی باوند رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی درگذشت جانباختگان حادثه تصادف اتوبوس دهدشت – تهران را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این پیام آمده است؛
«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

با تأسف و تألم خبر حادثه ناگوار و جانسوز تصادف اتوبوس دهدشت – تهران که منجر به فوت و زخمی شدن تعدادی از هم استانی‌های عزیزمان شد، موجب اندوه فراوان شد.
بی شک این مصیب بزرگ برای بازماندگان طاقت فرسا است، لذا با توکل بر خداوند متعال و ایمان به مشیت الهی می‌توان در این غم بزرگ صبوری کرد.
اینجانب مصیبت وارده را به خانواده‌های محترم این جانباختگان و مردم عزیز استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض نموده از خداوند مهربان برای آن عزیزان سفرکرده رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسألت می‌نمایم.
در پایان امید می‌رود که مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد و دانشگاه علوم پزشکی روند درمان کسانی که در این حادثه دچار آسیب شده‌اند را به جد مورد پیگیری قرار دهند.

کیانی باوند
رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد

***

پیام فرماندار کهگیلویه در ابراز همدردی و تسلیت

فرماندار کهگیلویه با صدور پیامی حادثه دلخراش تصادف اتوبوس دهدشت _تهران را که منجر به جانباختن ۱۱ نفر و مصدومیت شماری از همشهریان عزیز شد را تسلیت گفت.
بسم اله الرحمن الرحیم
خبر حادثه دلخراش تصادف اتوبوس دهدشت-تهران و کشته و زخمی شدن جمعی از همشهریان عزیزمان در این رخداد غمبار موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

اینجانب ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت و تعزیت این حادثه ناخوشایند که اندوه و ماتم مردم نجیب شهرستان کهگیلویه را بدنبال داشته است؛ از درگاه حضرت احدیت برای عزیزان از دست رفته رحمت و علو درجات، برای مجروحان این حادثه صحت و شفای عاجل و برای مردم شریف استان بویژه شهرستان کهگیلویه و خانواده های محترم مصیبت دیده صبر وافر مسئلت دارم.

دارا کریمی نژاد /۱۶آذر۱۴٠٠

****

سید جواد هاشمی مهر سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در پی حادثه دلخراش اتوبوس دهدشت-تهران که منجر به جانباختن و مجروح شدن جمعی از همشهریان شد،پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

انا لله و انا الیه راجعون

در ساعات اغازین صبح دم شانزدهم اذر ماه و مصادف با روز دانشجو ، حادثه دلخراش و دردناک تصادف اتوبوس مسافربری شهر دهدشت به تهران کام همه مردم استان را تلخ نمود . درگذشت جانسوز و تاسف بار چندتن از هم استانی های عزیزمان موجب تاثر و تالم گردید.

اینجانب مصیبت وارده را به ملت شریف ایران، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، و خانواده های عزادار تسلیت می گویم. از خداوند متعال برای درگذشتگان طلب رحمت و مغفرت و برای مجروحین و مصدومین این حادثه صحت و سلامت آرزو می نمایم.

روحشان شاد و یادشان گرامی باد

سید جواد هاشمی مهر

سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

*****

در پی جانباختن جمعی از هم استانی های عزیزمان در حادثه تلخ تصادف اتوبوس دهدشت- تهران صادر شد؛

 

پیام تسلیت مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار کهگیلویه و بویراحمد

 

حجت الاسلام سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی مشترک جانباختن جمعی از هم استانی ها را تسلیت گفتند.

 

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

پروردگارا، یاریمان کن تا در مصائب و حوادث ناگوار دل به آستان حضرت تو بسپاریم و از تو بخواهیم تا آرامش و صبر را بر ما ارزانی فرمائی.

با تاسف و تالم حادثه ناگوار و جانسوز تصادف منجر به فوت و زخمی شدن تنی چند از هم استانی های عزیزمان در مسیر تهران موجب اندوه فراوان شده است.

مصیبت بزرگ است و جانکاه، لیکن راضی بودن به قضای الهی و توسل به حضرات معصومین (ع) برای سکوت و آرامش مورد توصیه بزرگان است.

ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مردم شریف ایران بویژه استان کهگیلویه و بویراحمد و خصوصا خانواده های داغدار مرحومین این حادثه، علو درجات را برای آن سفر کردگان و صبر و آرامش الهی را برای وابستگان و عموم مردم آرزومندیم.

با ابراز همدری صمیمانه با خانواده های داغدار، برای پیگیری امور، تسکین آلام خانواده ها و رسیدگی به حال مجروحین حادثه، پیگیری ها صورت گرفته و دستورات لازم صادر شده است.

 

سید نصیر حسینی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج

سید علی احمد زاده

استاندار کهگیلویه و بویراحمد

****

سید محمد موحد در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۱۶ آذرماه) مجلس شورای اسلامی، گفت: در کمال تاثیر و تألم مطلع شدیم تعدادی از هموطنان و همشهریان من طی تصادفی که صبح امروز برای اتوبوس مسافربری که از سمت دهدشت به تهران در حرکت بود، در محور کاشان – قم اتفاق افتاد، فوت کرده و استان کهگیلویه و بویراحمد را به سوگ نشانده و بسیاری از خانواده ها عزادار شدند.
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس یازدهم تصریح کرد: ضمن آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای مجروحان و آسیب دیدگان این سانحه، از وزیر بهداشت و درمان می خواهم هر چه سریعتر دستور رسیدگی به وضعیت مصدومان را صادر کند.

***

سردار عدل هاشمی پور طی پیامی به خانواده‌های این حادثه تلخ و تاسف‌بار تسلیت گفت.،

متن پیام به شرح زیر است

بسم الله الرحمن الرحیم
«انا لله و انا الیه راجعون »
خبرناگوار، اندوهناک و بسیار حزن انگیز سانحه ی خونین پیش آمده برای اتوبوس مسافربری دهدشت – تهران موجی از غم و اندوه و تأثر را بر کشور، استان و خاصه کهگیلویه بزرگ مستولی نمود.
با قلبی آکنده از غم و اندوه و تألم و ابراز همدردی صمیمانه، مصیبت بزرگ جان باختگان را به عموم مردم به ویژه خانواده های محترم معزا و منسوبین تسلیت عرض می نمایم و برای مصدومان حادثه از خدای بزرگ طلب سلامتی و شفای عاجل دارم.
غفران واسعه الهی برای مرحومان به معبود پیوسته و صبر جمیل برای بازماندگان از خداوند سبحان مسئلت می نمایم.
لازم می دانم از خدمات اورژانس کشور، سازمان هلال احمر و پلیس راهور تشکر نمایم.
همچنین از خدمات و زحمات مجموعه وزارت بهداشت و درمان، خاصه کادر و پرسنل درمانی اورژانس و بیمارستان شهید بهشتی در رسیدگی و درمان فوری مصدومان حادثه قدردانی می نمایم.
عدل هاشمی پور
**

بسم الله الرحمن الرحیم
الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ با خبر شدیم که در حادثه دلخراش اتوبوس دهدشت تهران تعدادی از همشهریان و هموطنان به لقاء الله پیوستند و تعدادی هم مصدوم گشته اند به خانواده های محترم سفر کردگان عزیز تسلیت عرض کرده و امیدوارم خداوند مهربان صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید و برای مصدومین عزیز شفای عاجل طلب می نمایم والسلام علیکم و رحمت الله
سید علی محمد بزرگواری

***

بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون با تاسف و تاثر فراوان حادثه ناگوار تصادف منجر به فوت و زخمی شدن چند تن از هم استانی های عزیزمان موجب تالم شدید گردید و استان ما را به سوگ نشاند اینجانب مصیبت وارده را به ملت شریف ایران، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و خانواده های داغدار تسلیت عرض می گویم وبرای ان عزیزان سفر کرده علو درجات و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر جزیل از خداوند متعال مسئلت دارم

حجت الاسلام مهدی کیانی اصل

امام جمعه سوق

***

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت