پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 آذر 1400 ساعت 21:09:: شناسه خبر: 110943

بمناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار صورت گرفت:

مراسم تجلیل از پرستاران شهرستان لنده+تصاویر

مراسم تجلیل از پرستاران شهرستان لنده بمناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار صورت گرفت.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده ، معاون فرماندار لنده بهمراه امام جمعه و جمعی از مسئولین بمناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار از کادر پرستاری شهرستان لنده تجلیل کردند.

امام جمعه شهرستان لنده گفت:کار شبانه‌ روزی و تلاش های فراوان پرستاران در ایام کرونا انجام دادند مصداق جهاد فی سبیل الله می باشد.

حجت السلام محمودی اصل افزود: تلاش و مجاهدت های این عزیزان در مراکز درمانی مطمئنا در درگاه حق تعالی مانند عبادت مورد قبول است و امیدواریم بتوانیم قدردان زحمت های این عزیزان باشیم.

در ادامه امین شفایی معاون فرماندار لنده ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت:پرستار واژه آشنایی است  کلمه ای که ناخودآگاه هرشنونده ای را به یاد آرامش وسلامتی وبه یاد شخصی می اندازد که در لحظات سختی وناراحتی ،یاری رسان ماست.

وی افزود: پرستاران انسان های بی ادعایی هستند که به معنای واقعی کلمه خالصانه کار می کنند تابیماران سلامتی خود را بازیابند.

مهندس شفایی تصریح کرد:پرستاران وکادر بهداشتی درمانی در دوسال اخیر که بواسطه بیماری منحوس کرونا جز سخت ترین دوران خدمتشان محسوب میشود با در خط قراردادن جان خود ، درس ایثار و فداکاری را آموخته و نیز آموختند، که عده ای نیز دراین مسیر به جایگاه عظیم و رفیع شهادت رسیدند. 

خبرنگار : Mohammad Riahy

تصاویر تکمیلی 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت