پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 آذر 1400 ساعت 12:09:: شناسه خبر: 111378

در دیدار مسئولان با خانواده شهید پناهیان در روستای کل شور لنده مطرح شد:

ضرورت توجه به محرومیت زدایی روستاها +تصاویر

خانواده شهید پناهیان در دیدار مسولان شهرستان لنده از گلزار شهیدپناهان خواستار توجه بیشتر به رفع محرومیت ها در روستاهای شهرستان به خصوص روستای کل شور شدند.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، در ادامه اجرای طرح ملی لاله های روشن معرفی شهیدان شهرستان لنده، رئیس اداره اموزش و پرورش، فرمانده سپاه ناحیه لنده، مدیر نهادآبادانی و پیشرفت بنیاد علوی و جمعی از مسولان و شهروندان با طی مسافتی ۴۰کیلومتری با حضور در روستاهای کل شور از توابع بخش مرکزی شهرستان لنده ضمن زیارت مزار دانش آموز شهید فضل الله پناهیان با خانواده های ساکن د راین روستا نیز دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: هر آنچه امروز داریم به برکت خون شاهدان شهیدی است که برای دفاع از خاک وطن از جان خویش گذشتند تا ما امروز در سایه سار امنیت و آرامشی که برای ما فراهم کردند زندگی کنیم.

علی جاودان گفت: طرح ملی لایه های روشن یکی از موثرترین طرح های است که در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و فرهنگی در سطح کشور توسط آموزش و پرورش با همکاری سپاه و بنیاد شهید در حال اجرا است.

در ادامه نیز خانواده شهید پناهیان با قدردانی از حضور مسولان از آنان تقاضای توجه بیشتر به مطالبات روستائیان به خصوص روستاهای محروم شهرستان لنده داشتند.

این خانواده شهید یکی دیگر از مهمترین مطالبات چندین ساله خود یعنی ساماندهی گلزار شهید را مطرح کردند و اظهار داشتند که بیش از ۱۰سال است که برای ساماندهی پیگیری می کنیم و نتیجه روشنی نسبت به ساماندهی قبر شهید تا کنون حاصل نشده است.

توجه به راه های روستایی و تامین آب شرب لوله کشی پایدار در روستاها و تامین تسهیلات مناسب جهت راه اندازی کسب و کار در روستاها از دیگر مطالبات مردم روستای کل شور در دیدار با مسولان بود.

گفتنی است دانش آموز شهید فضل اله پناهیان متولد ١٣۴۶در روستای کل شور از توابع بخش مرکزی شهرستان لنده بود که در بمباران هواپیماهای عراقی در بهبهان به شهادت رسید.

خبرنگار : Mohammad Riahy

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت