پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 آذر 1400 ساعت 19:09:: شناسه خبر: 111398

در پی هشدار سازمان هواشناسی استان صورت گرفت:

آمادگی همه دستگاه های خدمات رسان برای مقابله با بحران/تمامی مدیران و زیرمجموعه در دسترس باشند

فرماندار شهرستان لنده از همه مدیران دستگاه های مختلف خواست که آمادگی کامل نسبت به مقابله با بحران در روزهای آینده را داشته باشند.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، فرماندار لنده با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به استان و به تبع آن به شهرستان لنده گفت: در پی اعلام سازمان هواشناسی استان در خصوص ورود سامانه بارشی به استان همه ادارات و نهادها به خصوص اعضای محترم عضو ستاد پیشگیری ، هماهنگی وفرماندهی عملیات پاسخ به بحران باید آمادگی لازم را برای مقابله با هرگونه بحرانی را داشته باشند.

وی افزود: با توجه به هشدارهای مکرر هواشناسی کشور و استان ، اوج گیری شدت بارش و با استناد به جلسه فوق العاده مدیریت بحران استان کلیه اعضای ستاد موظفند با حفظ آمادگی کامل، پیش بینی ها، تدابیرو تمهیدات لازم زیر را اتخاذ وتا پایان بارندگی ها داشته باشند و در حوزه کاری خود حضور فعال داشته باشند .

تورج رزمجو گفت:همه مسولان ادارات خدمات رسان و امدادی در محل جغرافیایی خدمت خود حضور فعال و آمادگی لازم را داشته باشید و بدون هماهنگی رئیس ستاد بحران شهرستان از منطقه خارج نشوید در موارد اظطراری حتما با هماهنگی قبلی و معرفی جایگزین زبده و پای کار اقدام شود .

وی در ادامه تاکید کرد: تمامی دستگاههای عضو بویژه دستگاههای خدمات رسان وامدادی تجهیزات ،خودرو ،امکانات ونیروی انسانی لازم را بصورت آماده باش جهت مواقع اضطراری قطع و وصل جریانهای برق ، آب ،گاز ومخابرات و نیز امداد رسانی ها داشته باشند .

فرماندار شهرستان لنده خطاب به بخشداران مرکزی و موگرمون نیز گفت: بخشداران محترم باتاکیدبر رصد، پایش و کنترل منطقه تحت مدیریت خود ،ضمن اعلام آمادگی به دهیاران و شوراهای روستایی و شورای بخش اطلاع رسانی لازم را از این طریق به اهالی روستاها داشته باشند و تاکید نمایند که از صعود به ارتفاعات و استقرار در حاشیه رودخانه ها و دره های فصلی جدا خودداری شود.

رزمجو در ادامه نیز با اشاره به ضرورت نظارت مداوم بر راه های روستایی گفت: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای با تشکیل کشیک شبانه روزی ،ماشین آلات خود را باتقسیم کار مشخص در هر دو بخش مدیریت نمایند و شرکت مسافربری و ناوگان حمل و نقل را اطلاع رسانی نمایند که رانندگان را توجیه نمایند ضمن باک پر ازبنزین، تجهیزات لازم ازجمله پتو ،زنجیر چرخ و لباس گرم حتما همراه داشته باشند و حتی الامکان از مسیر جدیدیاسوج مسافرت ننمایند.

وی در ادامه گفت: تمامی ادارات و نهادهای شهرستان نسبت به وارد شدن خسارات احتماعی تمامی مستندات لازم را تهیه و به مدیریت بحران فرمانداری ارسال نمایند.

خبرنگار : Mohammad Riahy

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت