پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 دی 1400 ساعت 15:10:: شناسه خبر: 111705

جزئیات برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه ۹دی در شهر سوق اعلام شد

نشست هماهنگی مناسبت های، حماسه ۹دی ماه و بزرگداشت دومین سالگرد شهادت شهیدسلیمانی و همچنین ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا در سوق باانتقاد همزمان بخشدار و امام جمعه سوق از بی توجهی برخی مدیران به مناسبت های ملی ومذهبی همراه شد.

صدای جنوب:

امام جمعه سوق در سخنانی باانتفاد ازبی توجهی برخی مدیران به مناسبت های ملی و مذهبی گفت: مدیران به بهانه هایی در این جلسات شرکت نمی کنند که برای ما این دلایل قابل قبول نیست وحضور در جلسات باید اولویت مدیران ادارات باشد.

حجت الاسلام کیانی اصل بااشاره به حماسه ۹ دی گفت: روز ۹دی روز دفاع مردم ازجمهوریت و اسلامیت نظام است زیرا فتنه گران درسال ۸۸قصدازبین بردن جمهوریت و اسلامیت راداشتند که مردم بابرگزاری بزرگترین راهپیمایی های سالهای اخیر با هوشیاری و بصیرت نشان دادند که ارمان های جمهوری اسلامی برای انها ارزشمند و خط قرمز است.

وی ادامه داد: مردم چه اصلاح طلب و چه اصولگرا آمدند و نشان دادند در روزهای سخت، همدل و همگام مقابل دشمنان وفتنه گران می ایستند و اگر در مواقعی سکوت می کنند این صبر سیاسی است و در بزنگاه نیاز حصور می یابند..

حجت الاسلام کیانی اصل گفت: باید حماسه ۹دی ۸۸ را به نسل جوان ونوجوان تبیین کنیم درغیراینصورت دشمن با تغییر جلاد وشهید تفسیر خود را روایت می نماید.

وی ۹دی را ایام الله خواند و گفت: در این روز همه باید باشکوه خاصی حضور یابند.

خطیب جمعه سوق اظهارداشت: مراسم بزرگداشت حماسه ۹دی شب چهارشنبه شب  پس از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی دکترهدایت خواه درمسجد امام حسین(ع) شهر سوق بارعایت پروتکل های بهداشتی برگزار میشود.

وی با اشاره به فرارسیدن دومین سالگرد شهادت سردارقاسم سلیمانی نیزگفت: ماباید قدرزحمت ها ومجاهدت های ایشان رابدانیم.

کیانی اصل ادامه داد:برنامه های متنوعی برای بزرگداشت این شهیدوالامقام که گمنامانه برای دنیای اسلام افتخارافرینی می کرد درسوق برگزار خواهد شد.

امام جمعه سوق بااشاره به  ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) نیز گفت: به مدت پنج شب برنامه های ویژه این ایام برگزار می شود.

بخشدار سوق نیز گفت: برخی مدیران ادارات پای کار نیستندو به مناسبت ها  و حضور درجلسات بی توجهی می کنند.

خواجوی گفت:گزارش غیبت مدیران به فرمانداری،استانداری و مدیران کل مربوطه ارسال می شود.

خواجوی افزود: شهیدسلیمانی یک مکتب بود ومتعلق به گروه خاصی نبود.

بخشدار سوق تاکید کرد:این شهید درزمان حیاتش مایه افتخار وسربلندی بود و با شهادتش هم اتحاد وهمدلی و وحدت ایجاد کرد و الگویی برای همه قشرهاست.

وی افزود: باید درمقابل توطئه هاهوشیارباشیم.

در این جلسه اقایان دژند، سعیدی، دوستکام، باوند،جمال حسینی و ولایتی نیز در جهت باشکوه تربرگزار شدن این مناسبت ها سخنانی بیان کردند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت