پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 دی 1400 ساعت 15:10:: شناسه خبر: 111752

کارشناس ارشد زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر :

حاج قاسم سلیمانی الگویی بی بدیل در مدیریت بحران بود

کارشناس ارشد زبان دانشگاه آزاد اسلامی بوشهرگفت:حاج قاسم سلیمانی الگویی بی بدیل در مدیریت بحران در کشور و منطقه بود به طوری که محور مقاومت به دژی محکم برای مقابله با استکبار تبدیل شد.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، کارشناس ارشد زبان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با اشاره به ضرورت تبیین ویژگی های شخصیتی حاج قاسم در جامعه گفت: یکی از برکات ارشمند جمهوری اسلام یایران تربیت نسلی انقلابی و مجاهد فی سبیل الله از بدو انقلاب اسلامی تا کنون که بیش از چهار دهه از عمر آن می گذرد است.

غریب ریاحی گفت:اخلاص و مجاهدت شبانه روزی حاج قاسم سلیمانی در چهل سال گذشته در تمام صحنه ها و عرصه ها به خصوص در بحران ها مختلف کشور نشان از توانمندی و مدیریت کارآمد انقلابی و تفکر ناب جهادی وی بوده است.

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی الگویی بی بدیل در مدیریت بحران در کشور و منطقه بود به طوری که محور مقاومت به دژی محکم برای مقابله با استکبار تبدیل شد.

این کارشناس زبان خارجی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر گفت: وقتی مقام معظم رهبری می فرمایند:”ما به شهیدحاج‌قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی به چشم یک فرد نگاه نکنیم؛ به آنها به چشم یک «مکتب» نگاه کنیم”باید این فرمایش مهم مقام معظم رهبری به عنوان یک راهبرد اساسی برای تبیین شخصیت کم نظیر حاج قاسم به عنوان یک مکتب مهم برای آینده گان نگاه کنیم و تربیت نسل جوان ما نیز باید در این مکتب که سراسر نور است هدایت شوند.

وی در ادامه گفت:شاید یکی از بزرگترین تشییع جنازه های تاریخ جمهوری اسلامی بعد ارتحال امام خمینی(ره) متعلق به حاج قاسم سلیمانی بود که در بیش از ۵الی ۷استان کشور تشییع شد و میلیون ها نفر در این مراسم اشک ماتم ریختند که نشان از پیوند عاطفی ناگسستنی با حاج قاسم بود.

ریاحی گفت: شخصیت کم نظیر حاج قاسم در دیدارهای مردمی و تکریم شایسته مردم به خصوص خانواده های معظم شهدا باعث محبوبیت کم نظیر حاج قاسم شده است.

خبرنگار : Mohammad Riahy

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت