پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 دی 1400 ساعت 14:10:: شناسه خبر: 111899

در مراسم یوم الله ٩ دی در لنده مطرح شد:

رمز ماندگاری ٩ دی بصیریت و ولایت مداری ملت ایران است

مسئول شورای هماهنگی  تبلیغات اسلامی شهرستان لنده گفت: رمز ماندگاری ٩ دی بصیریت و ولایت مداری ملت ایران در حساس ترین مقطع زمانی بود.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده،مراسم گرامیداشت یوم الله ٩دی با حضور اقشار مختلف مردم و مسولان، شورای اداری و تامین شهرستان لنده در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزارشد. 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده گفت: روز نهم دی روزی مقدس در تاریخ این مملکت است که باعث خلق حماسه ای کم نظیر در کشور شد.

حجت الاسلام الهی نیا افزود:٩دی روزی است که ملت ایران حماسه ای از جنش عاشورا با بصیریت افزایی در میثاق با ولایت ایجاد شده است.

وی گفت: روز ٩دی در تاریخ ایران اسلامی ما جاودانه ماند و که نهم دی جشن حفظ انقلاب اسلامی بوده است که خنثی کننده توطئه های مخملین دشمنان بود.

الهی نیا گفت: این ملت سرافرازانه برای حفظ انقلاب خویش تا پای جان خود در دفاع از ارزش ها و آرمان‌های انقلاب فدا کردن و در مکتب ولایت و رهبری بوده و خواهند بود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده گفت: رمز ماندگاری ٩دی بصیریت و ولایت مداری ملت ایران در حساس ترین مقطع زمانی بود.

امام جمعه شهرستان لنده در ادامه با گرامیداشت یوم الله ٩دی و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و حاج قاسم سلیمانی گفت:٩دی روز بصیریت و ولایت مداری ملت با رهبری است.

محمودی اصل گفت:اهمیت روز ٩دی برابر با یوم الله های مهم ایران است که خنثی کننده توطئه های دشمنان و نظام سلطه و خواص بی بصیریت کشور بود.

وی افزود: حماسه ملت ایران باعث شد تا خون تازه ای در رگ های انقلاب اسلامی جریان پیدا کند و بصیرت افزایی جامعه را دوچندان کند.

امام جمعه شهرستان لنده گفت:ملت ایران غبار فتنه را بار دیگر از سر کشور زدوده ولی باید بدانیم که فتنه هیچ پایانی ندارد و باید در این راستا توجه ویژه ای به جهاد تبیین توجه داشته باشیم.

وی گفت:وقایع سال ٨٨ مصداق عینی فتنه بود و اگر کسی بخواهوگد آن را به یک دعوای سیاسی تشیبه کند ساده اندیشی است چرا که خود کشور های غربی بر نقش خواص در این فتنه اشاره داشتند.

محمودی اصل گفت:نقطه شروع فتنه ٨ ٨ طرح ادعای تقلب از سوی برخی از کاندیدای شکست خورده یعنی میرحسین موسوی و کروبی بوده است که با طرح تشکیل کمیته صیانت از آرا را مطرح می کردند و نظام را قبل از برگزاری انتخابات را به تقلب محکوم می کردند و در روز انتخابات نیز کاندیدای مدعی قبل از بازشماری آرا خود را برنده معرفی کرد که رای مردم خلاف آن را ثابت کرد و همین نقطه آغاز فتنه شد.

وی گفت:گروه اول که گروه فیلم نامه نویس های غربی بودند نیک می دانستند که حضور مردم در انتخابات جریان ساز خواهد بود دست به توطئه زدند و گروه دوم بازیگرانی موسوی و کروبی بودند که بازیگران این فتنه بودند و گروه سوم جریان های سیاسی و دامن زدن به مسائل بود و گروه چهارم نیز گروهی بودندکه با به آشوب کشانیدن صحنه های خیابانی و همکاری غربی ها به دنبال ساقط کردن دولت بودند و گروه آخر مجریان خیابانی و ارازل و اوباش بودن. که خسارات جبران ناپذیری به کشور و ملت زدند.

سخنران مراسم ۹ دی در شهرستان لنده گفت: القا تقلب به ملت باعث شد که رمز فتنه کلید بخورد و مردمی که متوجه این دروغ شده بود با خطبه رهبری در سال ٨٨خنثی کننده این فتنه بود.

امام جمعه شهرستان لنده گفت:در گام بعدی تخریب هدفمند نهادهای انقلابی و چهره های شاخص نظام توسط فتنه گران داخلی و خارجی از تلاش های فتنه گران بوده است.

وی گفت:دشمن به بی ثبات سازی سیاسی و تقویت گروه های ترویستی در منطقه، نا امنی در مرزها، جنگ نرم و تغییرنگاه مردم و تغییر الگوی رفتاری مردم و حتی تغییر نظام را طراحی کردند.

امام جمعه شهرستان لنده گفت: تا قبل از انتخابات ٨٨ امریکا خیلی خوب عقب نشینی کرده بودند که بعد از انتخابات نیز کشور های غربی نیز آشوب های داخلی را بهانه ای برای فشار بر ایران اعمال کردند.

خبرنگار : Mohammad Riahy

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت