پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 دی 1400 ساعت 12:10:: شناسه خبر: 111981

نفرات برتر مسابقات قهرمانی کاراته بانوان شهرستان کهگیلویه مشخص شدند.

صدای جنوب: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره دومین سالگرد شهادت سردار سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش یک‌دوره مسابقات قهرمانی کاراته شهرستان کهگیلویه در بخش بانوان در سالن خانه کاراته دهدشت با حضور بیش از نود کاراته‌کا برگزار شد.   در این دور کاراته‌کاها در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان وجوانان در […]

صدای جنوب:

به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره دومین سالگرد شهادت سردار سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش یک‌دوره مسابقات قهرمانی کاراته شهرستان کهگیلویه در بخش بانوان در سالن خانه کاراته دهدشت با حضور بیش از نود کاراته‌کا برگزار شد.

 

در این دور کاراته‌کاها در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان وجوانان در گروه کمربندی زرد، نارنجی- سبز، آبی- بنفش- قهوه ای و مشکی باهم به رقابت پرداختند که نفرات برتر پس از غلبه برحریفان، سکوی اول را از آن خود کردند و مدال طلای این مسابقات را به گردن آویختند.

 

اعظم فرخزاده نائب رئیس هیئت کاراته شهرستان کهگیلویه و از مربیان قهرمان پرور کاراته کشور گفت: پس از دوسال دوران کرونایی خوشحالم که توانستیم با همکاری اداره ورزش وجوانان شهرستان کهگیلویه، اولین مسابقه کاراته بانوان را به نام و یاد خاطره یکی از انسانهای محبوب خدا سردار شهید سلیمانی برگزار کنیم.

 

نفرات برتر مسابقات قهرمانی کاراته بانوان شهرستان کهگیلویه مشخص شدند

 

نائب رئیس کاراته بانوان کهگیلویه ضمن تشکر از همه مربیان و داوران کاراته بانوان کهگیلویه عنوان کرد: امیدوارم بتوانیم استعدادهای خوب کاراته شهرستان را شناسایی و به مسابقات کشوری اعزام کنیم.

 

هم‌چنین رضا نیکویی زاده، رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان کهگیلویه در این آیین ضمن تسلیت ایام فاطمیه، یاد و خاطره شهید سلیمانی و نهم دی ماه از هییت کاراته شهرستان بخاطر هماهنگی و فعالیتهای مستمر و برنامه ریزی های منسجم برای حضور قهرمانان کاراته شهرستان در میادین ملی و برون مرزی تقدیر و تشکر کرد.

 

در افتتاحیه این مسابقات هیئت کاراته دریک اقدام فرهنگی به قید قرعه بمناسبت ایام فاطمیه به شش نفر از مربیان و قهرمانان که نام فاطمه و زهرا داشتند هدایایی اهدا کرد.

 

همچنین به نفرات اول تا سوم این مسابقات مدال و حکم قهرمانی اهدا شد.

 

به گزارش ایسنا نفرات طلایی این دوره از مسابقات هر گروه به شرح زیر است:

فاطمه پور امینی

مهسا پرخیده

مبینا فروزی

اسرا خردستان

نرگس زمانی

پردیس سخاوت

فاطمه آرین

آنیسا افراشته

تارا موحد

آنا رستمی

سارینا خشنواشناس

اطهر عبدی پور

میترا موحد

عسل الهام نیک

مارال شفائی

ام البنین نیک مهر

اعظم موسوی نسب

فاطمه معززی

سانیا رستگاری

معصومه شکیبا

زهرا دستفال

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت