پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 دی 1400 ساعت 08:10:: شناسه خبر: 112161

اصلاح جداول، لوله گذاری و تعمیرات خیابان یکم کارکنان جنوبی و کف روبی، بازگشایی و ساماندهی کانال باغ فردوس دوگنبدان

مشکلات و درخواست‌های مردمی که جنبه اجرایی، عملیاتی، خدماتی دارند در کوتاهترین زمان بررسی و اجرایی می شوند

صدای جنوب؛

چند خبر از شهرداری دوگنبدان؛
اصلاح جداول، لوله گذاری و تعمیرات خیابان یکم کارکنان جنوبی و کف روبی، بازگشایی و ساماندهی کانال باغ فردوس

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر دوگنبدان؛ سرپرست شهرداری دوگنبدان از اصلاح جداول، لوله گذاری و تعمیرات خیابان یکم کارکنان جنوبی توسط اکیپ امانی شهرداری خبر داد.
سید مصیب موسوی‌نژاد گفت: با توجه به تماسهای شهروندان ساکن در خیابان یکم کارکنان دولت مبنی بر مشکلات ناشی از آبگرفتگی منازل و معابر خصوصا در زمان بارش باران و نفوذ آب در منازل عملیات اصلاح جداول، لوله گذاری و تعمیرات توسط اکیپ امانی شهرداری صورت پذیرفت .


وی ضمن عذرخواهی از شهروندان جهت اشکال در تردد در زمان اجرای عملیات گفت: تعامل بین مردم و دستگاههای خدمات رسان باعث تسهیل در انجام کارها و خدمات‌رسانی بهتر خواهد شد.
موسوی‌نژاد با اشاره به اهمیت رسیدگی به مشکلات و خواسته های مردمی اظهار داشت: مدیریت شهری با بررسی مشکلات مردمی و نواقص موجود نسبت به رفع آن‌ها اقدامات مقتضی را انجام خواهد داد.
سرپرست شهرداری دوگنبدان در ادامه افزود: با انجام چنین اقداماتی بخشی از رضایتمندی شهروندان و میزان زیادی از دغدغه‌ها و مشکلات حوزه شهری آن‌ها تامین خواهد شد.


موسوی‌نژاد با بیان اینکه مشکلات و درخواست‌های مردمی که جنبه اجرایی، عملیاتی، خدماتی دارند در کوتاهترین زمان بررسی و اجرایی می شوند ادامه داد: در مقابل مسائل و مشکلات حقوقی، کارشناسی و مدیریتی نیاز به زمان دارند و سعی می‌کنیم طی یک زمانبندی مناسب پیگیری شود.
وی با بیان اینکه برای مقابله با هر نوع بحران و مشکلات احتمالی ناشی از بارندگیهای پیش رو در سطح شهر آمادگی داریم، گفت: آتش نشانی و کلیه نیروهای خدماتی شهرداری برای کنترل اوضاع و مقابله با آبگرفتگی معابر امادگی دارند.
موسوی‌نژاد هدف از این اقدامات را جلوگیری از آب‌گرفتگی احتمالی معابر در زمان بارندگی‌ها و سهولت در عبور مرور شهروندان عنوان کرد.
وی افزود: شهرداری با همراهی و تعامل با اعضاء شورای شهر سعی در ارایه خدماتی ،بهینه و ارزنده‌ به شهروندان داشته و در این راه سعی و تلاش خود را خواهیم کرد.

عملیات کف روبی ،بازگشایی و ساماندهی کانال باغ فردوس


سرپرست شهرداری دوگنبدان با اشاره به لزوم پاکسازی و لایه روبی کانالهای سطح شهر اظهار داشت: شهرداری با توجه به وظیفه ذاتی خود نسبت به پاکسازی و لایه روبی کانالها و جداول سطح شهر بویژه در فصول بارندگی اقدام مینماید.
موسوی‌نژاد ضمن تشکر از همکاری و تعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز تصریح کرد: کانال باغ فردس که از سالها پیش تبدیل به بیشه زار و لجن زار شده بود با مشارکت شرکت نفت کف‌روبی و پاکسازی گردید.


وی گفت: نیروهای خدوم خدمات شهری و اجرایی، طبق برنامه‌ریزی های انجام یافته و اولویت‌بندی‌ها به طور مداوم و منظم اقدام به لایروبی کانال‌های سطح شهر خواهد نمود تا هیچ گونه مشکلی از نظر آب گرفتگی در معابر سطح حوزه برای همشهریان پیش نیاید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت