پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 دی 1400 ساعت 03:10:: شناسه خبر: 112363

پرداخت تسهیلات به کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد

بانک کشاورزی به کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد تسهیلات ارزان قیمت پرداخت می‌کند.

به گزارش صدای جنوب  مدیر شعب بانک کشاورزی این استان گفت: بانک کشاورزی برای تسهیل در ارائه خدمات و رفع نیاز دامداران استان در تامین نهاده‌های دامی مورد نیاز آن‌ها با معرفی کتبی دامداران متقاضی از سوی سازمان جهادکشاورزی تسهیلات ارزان قیمت در قالب دامدار کارت پرداخت می‌کند.
بهنام فرح‌بخش بخش سقف تسهیلات پرداختی هر راس دام سبک و دام سنگین را به ترتیب ۳۰۰ هزار تومان و ۷۰۰ هزار تومان و همچنین سقف پرداختی دامدار کارت را ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.
وی ادامه داد: افرادی که دامدار کارت دارند می‌توانند با مراجعه به شعب اصلی بانک کشاورزی تسهیلات با سود ۱۱ درصد در قالب عقد فروش اقساطی به مدت حداکثر یک سال دریافت کنند.
فرخ بخش با اشاره به اقدامات بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۰ ادامه داد: این بانک تا پایان آبان ماه سال ۱۴۰۰ برای حمایت از بخش کشاورزی در استان ۵ هزار و ۱۶ فقره تسهیلات به مبلغ ۴ هزار ۴۸۸میلیارد ریال پرداخت کرده که بیش از ۹۰ درصد این تسهیلات به بخش کشاورزی و فعالیت‌های وابسته به آن پرداخت شده است.
مدیر شعب بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد از حمایت از طرح‌های توسعه کشت گلخانه‌ای به عنوان یکی از راه‌های حمایت از تولید در بخش کشاورزی خبر داد و گفت: از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا پایان آبان ماه سال ۱۴۰۰ از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه (صندوق توسعه ملی) ۶۳۳ میلیارد ریال تسهیلات در بخش کشت گلخانه‌ای، صنایع تبدیلی و تکمیلی، کشت گیاهان دارویی، دامداری و سایر بخش‌های کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت