پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 دی 1400 ساعت 11:10:: شناسه خبر: 112452

جهادکشاورزی با جدیت به دنبال اجرای کامل قانون تبدیل وضعیت ایثارگران است

معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از ارسال ۱۴ پرونده از ایثارگران برای تعریف پست سازمانی و تبدیل وضعیت نیز به وزارت جهاد کشاورزی ارسال شد.

صدای جنوب:

نشست بررسی افراد دارای شرایط قانون تبدیل وضعیت ایثارگران به ریاست عطا باقرزاده برگزار شد.

معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: تاکنون چهار جلسه کارگروه تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران بند ۲ تبصره ۲۰ در این سازمان برگزار شد.

وی افزود: جهاد کشاورزی با جدیت به دنبال اجرای کامل این قانون است تا هیچ حقی از کسی ضایع نشود.

باقرزاده با بیان اینکه در کارگروه‌های برگزار شده، وضعیت همه نیروهای مشمول این قانون در همه ادارات تابعه جهاد کشاورزی بررسی شدند، تصریح کرد: پرونده تبدیل وضعیت ۲۳ نفر از ایثارگران مشمول بخشنامه شماره ۱۳۷۵۸ موضوع بند “د” تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ در این کارگروه‌ها بررسی و تکمیل و برای دریافت کد استخدامی به وزارت متبوع ارسال شد.

معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد همچنین از ارسال ۱۴ پرونده از ایثارگران برای تعریف پست سازمانی و تبدیل وضعیت نیز به وزارت جهاد کشاورزی ارسال شد.

وی بیان کرد: پرونده‌هایی که دارای نقص مدارک هستند در فرصت چند روزه تکمیل می‌شوند و با تصویب در جلسات بعدی کارگروه در صورت داشتن شرایط قانونی به وزارت ارسال خواهند شد.

باقرزاده از مدیران ادارات تابعه سازمان جهاد کشاورزی خواست تا در روزهای آتی اقدامات لازم برای معرفی افراد ذی‌صلاح و مشمول قانون تبدیل وضعیت را انجام و با تکمیل مدارک آن‌ها در کارگروه بعدی ارائه کنند.

وی از همکارانش خواست تا کارگروه بعدی را در هفته آینده تشکیل دهند و در کمترین زمان ممکن بقیه افراد مشمول به تهران معرفی شوند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت