پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 دی 1400 ساعت 22:10:: شناسه خبر: 112490

اهداء بُنه تجهیزاتی به گروه‌های جهادی کهگیلویه و بویراحمد

۱۰ بُنه تجهیزاتی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال به گروه‌های جهادی در کهگیلویه و بویراحمد اهداء شد.

به گزارش  صدای جنوب ، فرمانده سپاه فتح این استان گفت: این بنه‌ها به همت بسیج سازندگی در همه شهرستان‌های استان توزیع می‌شود.
سردار حمید خرم دل با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد به علت موقعیت جغرافیایی در معرض سیل و زلزله و در فصل تابستان نیز با آتش سوزی مواجه است، افزود: ضروری است مجموعه گروه‌های جهادی آمادگی کامل در زمینه تجهیزاتی داشته باشند تا در صورت بروز مشکل یا بحران از این تجهیزات استفاده کنند.
سردار خرمدل با بیان اینکه بسیج سازندگی برای خدمات رسانی در برخی مناطق استان به تجهیزات راه سازی و برای آبرسانی به عشایر به تانکر نیاز دارد، اضافه کرد: در روز‌های آینده تجهیزات راه سازی شامل لودر، بولدوزر و تانکر‌های آبرسان به استان وارد شده و برای خدمات رسانی به مردم استان در اختیار بسیج سازندگی قرار می‌گیرد.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه گروه‌های جهادی این استان نه تنها در کهگیلویه و بویراحمد بلکه در سایر استان‌ها از جمله خوزستان، هرمزگان، لرستان و ایلام اقلامی نیز خدمت رسانی می‌کنند، گفت: هم اکنون ۷۰۰ گروه جهادی ثبت شده و شناسنامه دار در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شده  و در حال خدمت رسانی به مردم در مناطق کمتر برخودار هستند.
سردار خرمدل به خدمات رسانی گروه‌های جهادی استان در زلزله سی سخت هم اشاره کرد و افزود: این گروه‌ها علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی ، حمایتی و همچنین بسته های بهداشتی و امدادرسانی به زلزله زدگان تاکنون ۱۵۰ واحد مسکونی ۸۰ متری ساختند و تحویل مردم این شهر داده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت