پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 دی 1400 ساعت 15:10:: شناسه خبر: 112508

با حضور مدیرعامل بنیاد برکت کشور؛

گاوداری ۱ هزار رأسی شهر دهدشت به بهره برداری رسید

صدای جنوب: گاوداری ۱ هزار رأسی شهر دهدشت با سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد ریال و ظرفیت تولید حداقل ۲۳۰۰ تن شیر در ماه با حضور مدیرعامل بنیاد برکت کشور به بهره برداری رسید. به گزارش صدای جنوب، مدیرعامل بنیاد برکت کشور در آیین بهره برداری از گاوداری هزار رأسی گفت: بنیاد برکت در قالب طرح […]

صدای جنوب:

گاوداری ۱ هزار رأسی شهر دهدشت با سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد ریال و ظرفیت تولید حداقل ۲۳۰۰ تن شیر در ماه با حضور مدیرعامل بنیاد برکت کشور به بهره برداری رسید.
به گزارش صدای جنوب، مدیرعامل بنیاد برکت کشور در آیین بهره برداری از گاوداری هزار رأسی گفت: بنیاد برکت در قالب طرح های مشارکتی کسب و کارهای بنگاهی و بزرگ را حمایت می کند که این گاوداری نیز جزو این طرح ها است که تولید شیر بالایی دارد و شیر کارخانه های بزرگ را تأمین می کند.
ترکمانه در خصوص این طرح گفت: گاوداری هزار رأسی با مشارکت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) راه اندازی شده، با سرمایه گذاری بیش از ۲۳۰ میلیارد ریال
ظرفیت تولید ۲۳۰۰ تن شیر در ماه را دارد، این گاوداری بصورت تخصصی و صنعتی است.
وی گفت: در سال جاری راه اندازی و حمایت از ۲۴۰ مجموعه بصورت مشارکتی در دستور کار بنیاد برکت کشور قرار داشته که تاکنون ۱۷۱ طرح به انجام رسیده است.
ترکمانه در خصوص حمایت از «کسب و کارهای خرد و متوسط و اجتماع محور بنیاد برکت» گفت: ۱۷۱ هزار طرح اشتغال زایی اجتماع محور در کل کشور انجام گرفته، برای سال ۱۴۰۰ تا به امروز ۷۱ هزار طرح اشتغال زایی ایجاد شده و ۲۴۰ هزار فرصت شغلی را برای مردم در سراسر کشور به وجود آورده است.
ترکمانه با بیان اینکه ۴۰ درصد این طرح ها در کل کشور در حوزه کشاورزی و دامپروری راه اندازی شده است، گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز تمرکز بر طرح های کشاورزی و دامپروری است.
ترکمانه اظهار کرد: در حمایت از بنگاه ها بحث از طریق مشارکت مدنی نیز حمایت می شوند، برخی از این طرح ها نیز می توانند از تسهیلات کم بهره بنیاد برکت بهره مند شوند.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اظهار کرد: شرکت گاوداری مروارید ولایت دهدشت با مشارکت ۴۹ درصدی ستاد اجرایی فرمان امام ره راه اندازی شد.
نادری بیان کرد: عملیات اجرایی این طرح در سال ۹۵ با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام شروع شد و تا امروز ۲۵ میلیارد تومان در این طرح هزینه شده است.
نادری گفت: ظرفیت این گاوداری ۱۰۰۰ رأس است، و با توجه به اینکه این شهر قطب کشاورزی است، وجود گاوداری تأثیرات خوبی در زمینه اشتغال زایی مستقیم و غیرمستقیم در این شهر خواهد داشت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت