پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 دی 1400 ساعت 00:10:: شناسه خبر: 112553

بازسازی صحنه نزاع دسته جمعی در منطقه بنسنجان یاسوج

صحنه درگیری نزاع دسته جمعی در منطقه بنسنجان شهر یاسوج بازسازی شد.

به گزارش  صدای جنوب ، بیست و نهم آذرماه گذشته گروهی در یک نزاع دسته جمعی در منطقه بنسنجان شهر یاسوج موجب اخلال در نظم عمومی در این منطقه شدند که صحنۀ این درگیری در محل وقوع آن بازسازی شد.
معاون دادستان مرکز استان در صحنه بازسازی گفت: با تلاش پلیس ۴۸ ساعت بعد از درگیری در منطقه بنسنجان شهر یاسوج مجرمان و عوامل این نزاع دسته جمعی دستگیر و روانه زندان شدند.
مسعودی افزود: شب قبل این درگیری در یکی از پمپ بنزین‌های شهر یاسوج چند جوان با هم درگیر شدند.
وی در این درگیری یک نفر از ناحیه پا زخمی شد و هم اکنون در حال مداوا است اضافه کرد: متاسفانه در شب قبل این حادثه که درگیری اتفاق افتاده بود هیچ پرونده قضایی تشکیل نشد.
مسعودی از مردم خواست پیگیری درخواست‌ها و شکایات خود را را از مرجع قانون پیگیری کرده و از هر گونه اقدام خودسرانه پرهیز کنند.
معاون فضای مجازی دادستان مرکز استان نیز در خصوص کسانی که چنین کلیپ‌هایی را از درگیری‌ها و خشونت‌ها در فضای مجازی نشر می‌دهند گفت: دستگاه قضایی با همه کسانی که ویدیو‌هایی از خشونت و درگیری‌ها را در فضای مجازی منتشر می‌کنند برخورد می‌کند.
نادریان به نشر چندین کلیپ در روز‌های اخیر در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: افرادی که این ویدیو‌ها را در فضای مجازی منتشر کردند شناسایی شدند.
وی اضافه کرد: علاوه بر برخورد با منتشر کنندگان کلیپ‌های درگیری در فضای مجازی با افرادی که با کامنت گذاشتن برای چنین ویدیو‌هایی که موجب خشم بیشتر افراد می‌شود نیز برخورد قانونی می‌شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت