پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 بهمن 1400 ساعت 23:11:: شناسه خبر: 113419

بمناسبت فرا رسیدن دهه فجر برگزار شد:

جلسه کمیته امنیتی بخش موگرمون با هدف ارتقاء و تامین امنیت+تصاویر

جلسه کمیته امنیتی بخش موگرمون با هدف ارتقاء و تامین امنیت بخش به مناسبت دهه فجر برگزار شد.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، جلسه کمیته امنیتی بخش موگرمون با هدف ارتقاء و تامین امنیت بخش به مناسبت دهه فجر برگزار شد.

امروز دوشنبه ۱۱/ ۱۱ / ۱۴۰۰ با حضور جانشین محترم سپاه ناحیه لنده ، فرماندهی محترم انتظامی بخش و دهیاران تابعه در محل بخشداری موگرمون تشکیل گردید.

در ابتدای جلسه محسن معماری بخشدار موگرمون ضمن تبریک فرا رسیدن  ایام الله دهه مبارک فجر به مردم شریف ایران و دلسوزان انقلاب ابراز امیدواری نمودند که با مجاهدت همه اقشار ملت و تفکر انقلابی مسئولین نظام  به جایگاه شایسته و درخور دست ملت شریف ایران دست بیابیم.

در ادامه ایشان به بیان نکاتی پیرامون مسائل امنیتی بخش اشاره کرده و از اعضای جلسه خواستند که با همدلی و همکاری بیشتر در حوزه تامین امنیت با نیروهای نظامی و انتظامی همکاری لازم را داشته باشند .

در ادامه جانشین سپاه ناحیه لنده به بیان فلسفه و اهداف انقلاب و همچنین اهداف قرارگاه امام علی (ع) در سطح شهرستان پرداختد.

سراون خالقی فرماندهی انتظامی بخش در ادامه به ابعاد مختلف و مشکلات خاص امنیتی بخش صحبتهایی بصورت مبسوط ارائه نمودند و از نیروهای بسیجی ، شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران درخواست نمودند که جهت انجام وظایف محوله با فرماندهی انتظامی بخش همکاری لازم را داشته و همچنین اطلاع رسانی لازم در خصوص مسائل امنیتی و آگاه نمودن مردم به اجرای قانون را که موجب آسایش و ارامش وامنیت مردم است  و برای نیروی انتظامی مایه خوشحالی و تقویت روحیه می باشد را بعمل آورند.

خبرنگار : Mohammad Riahy

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت