پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 بهمن 1400 ساعت 12:11:: شناسه خبر: 113802

استفاده از ظرفیت همه شهرستان‌‌ها در اداره کهگیلویه و بویراحمد

سید علی احمدزاده در دیدار با جمعی از فرهیختگان شهرستان بهمئی گفت: تلاش می‌کنیم تا در مدیریت استان از ظرفیت نیروهای شایسته همه شهرستان‌ها استفاده کنیم.

صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر استفاده از توان و ظرفیت نیروهای شایسته همه شهرستان‌های استان تاکید کرد.

سید علی احمدزاده در دیدار با جمعی از فرهیختگان شهرستان بهمئی گفت: تلاش می‌کنیم تا در مدیریت استان از ظرفیت نیروهای شایسته همه شهرستان‌ها استفاده کنیم.

وی در ادامه در خصوص جذب جوانان استان در شرکت‌ نفت گفت: در گچساران هم همین مشکل را داریم، سهم استان در حوزه نفت در بخش‌های سرمایه‌گذاری و اشتغال داده نشده است و این موضوع را چندین بار در نهاد ریاست جمهوری مطرح کردم.

مقام عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در تدارک دیدار با وزیر نفت برای رفع این مشکل هستیم که در جذب نیرو در شرکت نفت سهم شهرستان‌های گچساران و بهمئی دیده شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص سد آبریز با بیان اینکه احداث این سد حق مردم استان است، گفت: مطالعات این سد به اتمام رسیده است.

احمدزاده با اشاره به برخی مشکلات و سنگ‌اندازی‌ها برای جلوگیری از احداث سد آبریز در استان گفت: امیدواریم در جلسه چهارشنبه هفته پیش‌رو مصوب شود که سد آبریز در کهگیلویه و بویراحمد احداث شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات فرهنگی در استان اشاره کرد و گفت: مشکلات استان در حوزه فرهنگی کم نیست و باید همه برای کاهش مشکلات فرهنگی همکاری کنند.

وی با اشاره به نقش محوری دستگاه‌ها در حوزه فرهنگی گفت: بخشی از مشکلات ناشی از تغییر نوع نگرش‌ها است و اینکه تفکرات گذشته قابل اعمال در این دهه نیست.

احمدزاده خاطرنشان کرد: کاری که ما در حوزه فرهنگی می‌توانیم انجام دهیم این است که مسائل فرهنگی سیستم محور شود و به جای نگاه قبیله‌ای و جزیره‌‌ای به حوزه فرهنگ، از توان فکری روحانیون، اساتید دانشگاه و جوانان براساس محورهای دینی استفاده شود.

انتهای پیام/

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت