پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 بهمن 1400 ساعت 23:11:: شناسه خبر: 114724

سفر شیرین مسئولان به مناطق محروم کهگیلویه/ حمایت همه جانبه استاندار از پروژه‌های عمرانی استان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵ میلیارد تومان اعتبار از محل هدفمندی یارانه‌ها برای احداث جاده طرق‌الطیب در روستای موگر شهرستان کهگیلویه اختصاص یافت.

به گزارش  صدای جنوب ،کیامرث حاجی‌زاده که به منظور افتتاح چند پروژه عمرانی و همچنین آغاز عملیات جاده طریق‌الطیب به شهرستان کهگیلویه سفر کرده در جمع مدیران گفت: قبل از انقلاب هیچ خدماتی به استان کهگیلویه و بویراحمد ارائه نشد، طی چهار دهه از عمر انقلاب طرح‌های بزرگی در استان اجرا شد اما عمق محرومیت‌ها موجب شده گاهی این خدمات دیده نشوند.

معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مردم این استان که به نسبت جمعیت بیشترین شهید و ایثارگر را در دوران دفاع مقدس داشته مطالبه بیشتری از ما مسئولان دارند لذا خدمات نظام جمهوری اسلامی در همه دولت‌ها به استحضار مردم رسانده شود.

وی با اشاره به سخنان حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کسانی که باعث ناامیدی و یاس در میان مردم می‌شوند در زمین دشمن بازی می‌کنند خطاب به مدیران گفت: مدیران باید با عملی کردن وعده‌ها نشاط را به مردم که ولی‌نعمتان انقلاب هستند هدیه کنند.

این مسئول در ادامه سخنان خود با تاکید بر خدمات‌رسانی به مردم در مناطق محروم گفت: طی دو سال اخیر خدمات‌رسانی در استان شتاب بیشتری گرفته و چون سیاست نظام و مسئولان توجه به مناطق محروم است این رسیدگی و شتاب در مناطق محروم بیشتر بوده است.

حاجی‌زاده علت شتاب در خدمات‌رسانی را تعامل میان مجموعه مدیریتی استان و مطالبه‌گری خوب با مرکز کشور دانست و عنوان کرد: در سفر آیت‌الله رئیسی به استان پیگیری خوبی برای اعتبارات سفر شد، ضمن اینکه تعامل سازنده نمایندگان مردم در مجلس، نماینده ولی‌فقیه و ائمه جمعه، شورای اداری و افراد صاحب نفوذ و نخبگان در گروه‌های مختلف سیاسی با مجموعه مدیریتی استان باعث شد که در استانی که اکثر پروژه‌ها راکد و یا هنوز شروع نشده بودند طی این دو سال فعال و مورد حمایت قرار گیرند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: نباید از روحیه مطالبه‌گری مدیران استانی از مسئولان کشوری و مدیران شهرستانی با استان خسته شویم بلکه روحیه مطالبه‌گری براساس انصاف و عدالت تقویت شود.

وی در خصوص آغاز عملیات احداث جاده شهید طیب در منطقه موگر گفت: چند بار به شهرستان کهگیلویه سفر کردم اما این سفر از همه شیرین‌تر است چرا که با همکاری شرکت نفت و گاز گچساران و راهداری استان عملیات جاده طریق‌الطیب آغاز می‌شود.

حاجی‌زاده عنوان کرد: سفرهایی به مناطق محروم زیلایی و سیلاب و کلوار داشتم اما محروم‌تر از روستاهای در مسیر مزار سردار شهید طیب در استان ندیدم شهیدی که ۳۹ سال پیش وصیت کرده بود که در روستای خودش دفن شود تا مسئولان فکری به حال مردم منطقه کنند.

حاجی‌زاده عنوان کرد: این شهید والا مقام روزی جان خود را در راه ملت هدیه کرد و امروز می‌خواهد از محل دفنش به مردم خدمت کند که بعد از بازدید از روستاهای در مسیر با استاندار مشورت کردیم و با حمایت نماینده عالی دولت در استان ۵ میلیارد تومان اعتبار از محل هدفمندی یارانه‌ها برای این پروژه گرفتیم.

وی با بیان اینکه پیمانکار مجربی برای این پروژه انتخاب شود از پیگیری‌های نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد و گفت: در پیگیری پروژه‌های آب و راه نماینده کهگیلویه بزرگ تلاش زیادی کرد.

حاجی‌زاده با بیان اینکه روستاهای منطقه موگر ظرفیت خوبی برای گردشگری و ایجاد باغات است، خاطرنشان کرد: مشکل برق و آب روستاهای در مسیر جاده طریق‌الطیب رفع شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت