پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 بهمن 1400 ساعت 07:11:: شناسه خبر: 114960

اجرای طرح مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد

طرح مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در مدارس کهگیلویه وبویراحمد اجرا می‌شود.

به گزارش  صدای جنوب ، سرپرست اداره کل آموزش وپرورش این استان در نشست مشترک با مسئولان سپاه فتح استان گفت: با همکاری سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، بسیج فرهنگیان وبسیج دانش آموزی استان طرح مبارزه با آسیب‌های اجتماعی از مهرماه ۱۴۰۱ در ۲۲۰ آموزشگاه استان اجرا می‌شود.
حسنعلی عزت خواه افزود: این طرح در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و با شناسایی مدارس در معرض خطر در ۱۳ شهرستان ومنطقه کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود.
عزت خواه اضافه کرد: در قالب این طرح محتوا‌های آموزشی، سوادرسانه ای، پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر، تهدید‌ها وفرصت‌ها وتربیت معلم ودانش آموزان در طراز انقلاب در اختیار دانش آموزان، معلمان وخانواده‌ها قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: ارتقاء کارآمدی فرهنگیان، تربیت آینده سازان بصیر وتوانا برای مقابله با دسیسه‌های دشمنان نظام از دیگر اهداف این طرح مشترک است.
معاون اجتماعی سپاه قدس کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: با توجه به شیوع کرونا برای تقویت و جبران عقب ماندگی‌های آموزشی در مدارس ۳۰ منطقه در استان شناسایی و با همکاری بسیج فرهنگیان با اعتبار اولیه ۵۵۰ میلیون ریال، فرهنگیان بسیجی خدمات آموزشی رایگان به این دانش آموزان ارائه می‌دهند.
عباسی طرح اعتلای بسیج فرهنگیان با هدف تربیت نیروی انسانی کارآمد مومن وانقلابی نیز در استان در حال اجراست، افزود: هم اکنون ۲۰۰ گروه جهادی فعال دانش آموزی وفرهنگی در استان فعالیت می‌کنند.
وی اضافه کرد: در ایام کرونایی بسته‌های معیشتی به ارزش ۶۰ میلیارد ریال برای خانواده‌های کم بضاعت دانش آموزان و لوازم التحریربه ارزش ۲۰ میلیارد ریال بین دانش آموزان مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است.
معاون اجتماعی سپاه قدس ادامه داد: هم اکنون بیش از ۸۵ هزاردانش آموز عضو عادی و فعال بسیج دانش آموزی استان هستند.
جمعیت فرهنگی و دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس ۱۰۲ شهید فرهنگی و ۴۴۶  دانش آموز شهید به نظام وانقلاب تقدیم کردند.

#محمدربیعی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت