پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 اسفند 1400 ساعت 16:12:: شناسه خبر: 115865

سپاه دیده‌بان انقلاب اسلامی است

امام جمعه دهدشت گفت: ولایتمداری سپاه باعث موفقیت نظام جمهوری اسلامی شده و هر جا هم مشکلی بوده جریان غیرانقلابی دخیل بودند.

صدای جنوب:

امام جمعه دهدشت گفت: ولایتمداری سپاه باعث موفقیت نظام جمهوری اسلامی شده و هر جا هم مشکلی بوده جریان غیرانقلابی دخیل بودند.

 

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در دیدار با سبزپوشان ناحیه مقاومت بسیج دهدشت به مناسبت روز پاسدار، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: اگر روز میلاد امام حسین(ع) را روز پاسدار نامگذاری کردند به این دلیل است که پاسداران ما الگوی صحیح نظامی کشور را از ابی‌اعبداالله بگیرند.

 

امام جمعه دهدشت سپاه را مولود انقلاب و پاسدار اسلام ناب محمدی عنوان و تصریح کرد: سپاه یک نهاد انقلابی ولایتمدار و باعث عزت و آزادی یک ملت هست و این مهم را به منصه ظهور رساند.

 

وی جهت گیری سپاه را بر اساس منویات مقام معظم رهبری عنوان و بیان کرد: محور ماموریت‌های سپاه در راستای نوین سازی اسلامی و حرکت به سمت و سوی تمدن اسلامی است.

 

 

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر از مجموعه سپاه به عنوان یک نیروی ولایی، جهادی، بصیر و مردمی همیشه در میدان و مقابله با توطئه‌های دشمنان نام برد.

 

امام جمعه دهدشت نقش سپاه در گام اول انقلاب را موفقیت‌آفرین عنوان و اظهار کرد: سرمایه‌آفرینی در ابعاد علمی، سیاسی، فضایی و ظرفیت‌سازی برای بهره‌برداری از تمامی امکانات کشور در راستای قدرت تولید ملی گام اولی بود که سپاه انجام داد.

 

وی با بیان اینکه هر جای موفقیتی بوده سپاه عزیز حضور داشت گفت: سپاه دیده‌بان انقلاب اسلامی را عهده دارد.

 

 

امام جمعه دهدشت نقش سپاه در بیانیه گام دوم انقلاب را مهم خواند و خواستار در اولویت قرار دادن حمایت هوشمندانه از جریان انقلابی، تقویت خدمات‌رسانی به مردم، مبارزه با عوامل مخل نظام، ترویج سبک زندگی اسلامی، توسعه مرزهای دانش، مبارزه با فساد و اهتمام جدی به جهاد تبیین در بیانیه گام دوم انقلاب شد.

 

وحدانی‌فر گفت: ولایتمداری سپاه باعث موفقیت نظام جمهوری اسلامی شده و هر جا هم مشکلی بوده جریان غیرانقلابی دخیل بودند.

 

سید حمزه محقق‌زاده در این دیدار اظهار کرد: سپاه به عنوان مجموعه ولایتمدار، در تمام صحنه‌ها برای حمایت نظام اسلامی ایستادگی می‌کند.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت با بیان اینکه سپاه در گام دوم اقدامات گسترده‌ای انجام داده است گفت: سپاه محل آزمایش بسیاری از برنامه‌های آینده‌نگری مقام معظم رهبری است.

 

وی شاخصه مهم سپاه را ولایتمداری عنوان و بیان کرد: جوان‌گرایی از جمله برنامه‌هایی است که سپاه در دستور کار خود قرار دادهداست.

 

به گزارش ایسنا، محقق‌زاده با توجه به حمایت سپاه از قشر مستضعف بیان کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص کمک‌های مومنانه، مجموعه سپاه دهدشت به دفعات زیادی رزمایش مومنانه را اجرا کرد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت