پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 اسفند 1400 ساعت 14:12:: شناسه خبر: 116167

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه استانی شورای فرهنگ عمومی در لنده مطرح کرد:

مرحوم آمیراحمد تقوی پرچم دار اصلاح فرهنگ های غلط در مراسمات عمومی بود/ ایجاد نظم اجتماعی رسالت اصلی شورای فرهنگ عمومی است.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در جلسه شورای فرهنگ عمومی لنده گفت : مرحوم آمیراحمد تقوی پرچم دار اصلاح فرهنگ های غلط در مراسمات عمومی بود.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در جلسه شورای فرهنگ عمومی لنده گفت: اصلاح فرهنگ نیازمند یک عزم راسخ و یک همت جهادی است که در این راه باید همه مردم و مسولان مشارکت داشته باشند.

امین درخشان گفت: آمیر احمد تقوی پرچمدار اصلاح فرهنگ های غلط در کهگیلویه بزرگ بود که یاد و نام ایشان در تاریخ این شهرستان ماندگار است.

وی در ادامه گفت:شهرستان لنده یکی از شهرستان های پیشرو در حوزه فرهنگ و هنر است که این مهم نشان از ریشه دار بودن مردم این شهرستان در حوزه فرهنگ است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تاکیدکرد: فرهنگ غالب در این شهرستان حاکم است فرهنگ ایثار و شهادت و فعالیت های قرآنی است که این شهرستان از جمله شهرستان های نخبه پرور قرآنی است که همه ما موظف هستیم به این شهرستان توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی افزود: فرهنگ عمومی باید از حوزه ادارات خارج شود و باید از ظرفیت اقشار مختلف مردم و متنفذین و ریش سفیدان استفاده شود و مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان ها حکم قانون را دارد و لازم الاجرا هستند.

درخشان اظهارکرد: تهیه میثاق نامه در مراسمات برای معضل تیراندازی و یا سایر مراسمات غلط که می تواند این چالش ها را بر طرف کند که در این حوزه ما نیز نیازمند حمایت هستیم.

وی تاکیدکرد:نبود فرهنگسرا در شهرستان لنده یکی از چالش ها مهم در شهرستان است که نیازمند حمایت های ویژه مسولان به خصوص شهرداری و شورا است که بسیج سازندگی نیز با همتی مضاعف به این مهم توجه ویژه داشته باشد.

خبرنگار : Mohammad Riahy

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت