پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 اسفند 1400 ساعت 17:12:: شناسه خبر: 116542

امام جمعه سوق:

حمله موشکی ایران به مقر موساد در اربیل ، به رخ کشیدن توان نظامی ما بود

مراسم عبادی سیاسی نمازجمعه سوق بارعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

صدای جنوب:

خطیب جمعه سوق در این مراسم اظهارداشت: حمله موشکی ایران به مقرهای موساد در اربیل ، به رخ کشیدن توان تکنولوژی ایران در حوزه نظامی بود.

حجت الاسلام کیانی اصل گفت: پاسخ جمهوری اسالمی برای حمله به مراکز آموزشی موساد ، یک پاسخ مشروع بود و برای جمهوری اسلامی ایران مسلم است که هرجا منافع و امنیت اقتضا میکند ، باید پاسخ لازم را بدهد.

وی پیامدهای این حمله را پاکسازی لانه شرارت صهیونیستها در اربیل عراق و منهدم کردن یک تیم خرابکاری که قصد خرابکاری در تاسیسات هسته ای فردو را داشتند و حملات بی امان و بی نظیر سایبری به مراکز حساس سایبری رژیم صهیونیستی عنوان کرد که نشان داد رژیم صهیونیستی از تار عنکبوت هم سست تر است.

امام جمعه سوق اعدام ۸۱ نفر انسان بیگناه در عربستان را مصداق جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت دانست و با محکومیت این اقدام ناپسند ، از جامعه بین المللی خواست که این اقدام جنایت علیه بشریت را محکوم کرده و اقدامات الزم را بر علیه عربستان انجام دهند.

کیانی اصل علت بی پروایی آل سعود در ارتکاب این جنایات را حمایت های همه جانبه دولت آمریکا از عربستان و سکوت قدرت های جهانی در قبال پرداخت دلارهای سعودی دانست.

وی با تحلیل انچه در سال ۱۴٠٠ رخ داده گفت: سالی که گذشت ، سال عبرت ها برای متحدین آمریکا بود. در این دو سال ، دو دولت ؛ یکی در غرب اسیا و دیگری در شرق اروپا ، طعم تلخ فروپاشی و جنگ را چشیدند. امام جمعه سوق اظهارداشت: دولت آمریکایی اشرف غنی در افغانستان ، مرداد ماه گذشته سقوط کرد و آمریکا بعد از بیست سال اشغال افغانستان و کشتار دهها هزار نفر و نابودی تمام زیرساختهای این کشور ، مجبور به فرار شد. و در اسفندماه نیز اوکراین متحد آمریکا ، مورد حمله روسیه قرار گرفته و به گفته رئیس اوکراین همه متحدین غربی این کشور ، اوکراین را در مقابل روسیه تنها گذاشتند و این نشان میدهد که آمریکا نسبت به سالهای گذشته ، کشوری غیر قابل  اعتماد است.

کیانیاصل بااشاره به مذاکرات وین نیز تاکید کرد: همه باید بدانند که موضع ایران همچون گذشته ، صرفاً مبتنی بر حقوق و منافع ملت ایران بوده و مذاکرات صرفاً در چارچوب برجام جلو رفته و هیچ مذاکره فرا برجامی مطرح نخواهد بود و دشمن باید بداند که ایران سناریوهای مختلف را برای پاسخگویی مناسب همراه دارد و ذره ای از حقوق خود ، کوتاه  نخواهد آمد.

خطیب جمعه سوق باتبریک ولادت با سعادت امام زمان(عج) ادامه داد: ان امام خطاب به شیعیان و محبانش می فرماید : ما در رعایت حال شما هیچ کوتاهی نمی کنیم و یاد شما را از خاطر نمی بریم وگرنه به سواری شما را فرا می گرفت و دشمنان شما را از بیخ و بن قلع و قم می ساختند.

کیانی اصل گفت: نیمه شعبان فرصت مناسبی برای تبیین مهدویت است و باید برای تعجیل فرج دعا کنیم چرا که در فرج امام زمان گشایش همه کارها است.

امام جمعه سوق همزمانی ایام ولادت امام زمان(عج) با روز سربازان گمنام را نشان از اخلاص این عزیزان عنوان کرد.

وی افزود: امروز امنیت ما مدیون سربازان گمنام امام زمان است، انها خالصانه کار میکنند و مظلومانه به خاک سپرده می شوند.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت