پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 اسفند 1400 ساعت 07:12:: شناسه خبر: 116635

به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان مراسم جشنی در روستای بردیان شهرستان چرام برگزار شد+تصاویر

به مناسبت نیمه شعبان جشن بزرگی با حضور فرماندار ، فرمانده ناحیه مقاومت یسیج شهرستان چرام،جانشین فرماندهی نیروی انتظامی ،بخشدار و معاون عمرانی ،رئیس محیط زیست و مردم ولایتمدار روستای بردیان مراسم جشنی در مسجد  این روستا برگزار شد. به گزارش صدای جنوب؛در این جشن برنامه های شاد و متنوعی برگزار شد و کربلایی قادر […]

به مناسبت نیمه شعبان جشن بزرگی با حضور فرماندار ، فرمانده ناحیه مقاومت یسیج شهرستان چرام،جانشین فرماندهی نیروی انتظامی ،بخشدار و معاون عمرانی ،رئیس محیط زیست و مردم ولایتمدار روستای بردیان مراسم جشنی در مسجد  این روستا برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب؛در این جشن برنامه های شاد و متنوعی برگزار شد و کربلایی قادر به مداحی پرداخت وهنرمند توانمند دهدشتی رحیم دادوند اجرای طنز  نمود.

سید عبدالرحمان توفیقیان فرماندار چرام سخنران این جشن درباره شخصیت و خصوصیات حکومت جهانی سخنرانی کرد.

فرماندار چرام گفت:انتظار آمیخته با روح و جان آدمی و توام با انسان است و همانگونه که دیگر امور فطری در انسان بیهوده آفریده نشده‌اند، امید بستن به آینده و داشتن تصویری از فردای روشن و درخشان نیز بیهوده نیست و انتظار فرج صاحب‌الامر (عج) در وجود انسان نقش بسته است.
وی انتظار فرج را از وظایف مهم مردم در عصر غیبت دانست وافزود انتظار فرج برترین اعمال است .

توفیقیان  اضافه کرد: بشر برای حل مشکلات خود و ایجاد قسط و عدل به حضور و ظهور امام نیازمند است و برای آنکه این ظهور روزی محقق شود از ما خواسته شده است برای چنین روزی منتظر بمانیم.

در پایان جشن و به قید قرعه به حاضرین و کسانی که نام انها مهدی بود  هدایایی داده شد.

این روزها نگاه های منتظر، چشم به ظهور منجی دوخته اند تا شاید هر چه زودتر لحظه رهایی از دام گرفتاری های زندگی و قدری آسودن، فرا رسد.

مردمان خسته از زندگی روزمره دنیوی با حضور در مساجد، تکایا، حسینه ها و مهدیه ها دستان خود را به التماس ظهور امام عصر (عج) به سوی خداوند دراز کرده اند و اشک ریزان ندای ‘اللهم عجل لولیک الفرج’ سر می دهند.

این موج خواهش و تمنا، پیر و جوان یا زن و مرد نمی شناسد و از تمامی طیف ها و گروه ها عاشقان و دلدادگان خاص خود را دارد.

ضربان قلب مشتاقان و منتظران ظهور آقا با نزدیک شدن به روز نیمه شعبان، کوبنده تر از قبل شده تا جایی که اثر این کوبندگی را می توان دراستقبال بی نظیر مردم روستای بردیان  به وضوح مشاهده کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت