پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 فروردین 1401 ساعت 14:01:: شناسه خبر: 116853

جزییات برگزاری آیین اختتامیه اولین جشنواره شعر و داستان نوجوان ققنوس در کهگیلویه

باهمکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره آموزش وپرورش دهدشت و انجمن ادبی ققنوس آیین اختتامیه اولین جشنواره شعر و داستان نوجوان ققنوس برگزار می شود.

صدای جنوب:

باهمکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره آموزش وپرورش دهدشت و انجمن ادبی ققنوس آیین اختتامیه اولین جشنواره شعر و داستان نوجوان ققنوس برگزار می شود.
ایرج کاظمی جو گفت: این آیین روز هشتم فروردین ماه، ساعت۲٠،  در محل کاروانسرای تاریخی دهدشت برگزار می شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: حضور برای عموم علاقمندان به شعر و داستان ازاد است.

ایرج کاظمی جو با بیان اینکه برگزاری جشنواره های شعر و داستان،نوعی آگاهی بخشی به جامعه است و تبادل نظر بین شاعران و نویسندگان را در پی دارد تصریح کرد:برگزاری این جشنواره باعث کشف استعدادهای کودک و نوجوان وهمچنین می تواند باعث انتقال تجربیات و تقویت غنای فکری شرکت کنندگان شود.

رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی عنوان کرد؛جامعه کنونی نیاز به تعامل بیشتر در سطح خرد و کلان دارد که این خود می تواند به بخش تعلیم وتربیت در رسالت آموزش و پرورش کمک کند.

محمد حسین جمشیدی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان کهگیلیلویه نیز از اهداف جشنواره ققنوس گفت: نخبه پروری در حوزه ادبیات و شناسایی استعداد ها برتر و پرورش آنها در این حوزه و توجه به بهداشت روانی دانش آموزان نوجوان و جوان از جمله اهداف جشنواره شعر و داستان نویسی ققنوس است ،که برای تحقق این امر اداره آموزش و پرورش ،انجمن ادبی ققنوس و اداره ارشاد با همکاری هم این جشنواره را طراحی و برگزار کرده اند.

جمشیدی درادامه افزود: این جشنواره از طرف دانش آموزان با استقبال عالی قرار گرفت که این استقبال قوت قلبی است برای ما که در آینده نزدیک با تشکیل کارگاه های آموزشی این استعداد ها را آموزش بدهیم تا این استعداد ها عشق ،درد ،رنج و درونیات خود را برصفحات سفید نقش ببندند و در آینده شاعران بزرگی در جامعه شوند .

وی از نقش مدیریتی و حمایتی مدیر آموزش و پرورش شهرستان و دبیر انجم ادبی ققنوس و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گفت: گنجی پور مدیریت  آموزش و پرورش، بوذری دبیر  انجمن ادبی ققنوس ،دکتر کاظمی جو رئیس  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ،مدیران مدارس،دبیران ادبیات شهرستان،دانش آموزان ،اولیا و تیم ستادی آموزش که نهایت همکاری را در برگزاری این جشنواره داشته اند.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت