پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 فروردین 1401 ساعت 12:01:: شناسه خبر: 117046

۱۵ هزار گردشگر از بقاع متبرکه کهگیلویه بازدید کردند

عبدالحمید نمازی اظهار کرد: طرح آرامش بهاری چندین سال است که از طرف سازمان اوقاف و امور خیریه از آغاز تا پایان تعطیلات نوروزی در بقاع متبرکه مهم و زائرپذیر برگزار می شود.

صدای جنوب:

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کهگیلویه گفت: تا اواخر تعطیلات نیمه اول نوروز ۱۵هزار گردشگر از بقاع متبرکه این شهرستان بازدید به عمل آوردند.

 

عبدالحمید نمازی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: طرح آرامش بهاری چندین سال است که از طرف سازمان اوقاف و امور خیریه از آغاز تا پایان تعطیلات نوروزی در بقاع متبرکه مهم و زائرپذیر برگزار می شود.

 

وی اظهارکرد: این طرح همزمان با سراسر کشور در بقاع متبرکه شهرستان کهگیلویه شامل امامزادگان سید محمود(ع)، امامزاده میرسالار علیه السلام و امامزاده آقامیر علیه السلام در حال برگزاری است.

 

نمازی افزود: البته این طرح به صورت غیر رسمی در همه بقاع متبرکه شهرستان هم برگزار می شود یعنی دیگر بقاع هم با امکاناتی که دارند در خدمت گردشگران مذهبی هستند ولی تمرکز ما بر روی این سه بقعه شاخص است.

 

وی هدف اصلی از اجرای این طرح را خدمات رفاهی از جمله اقامت‌ و اسکان، خدمات فرهنگی مثل استفاده از خیمه های معرفت و وجود مبلغین دینی، افزایش سطح فرهنگی مذهبی زائران و مجاوران، برگزاری مراسم تحویل سال، نماز جماعت، دعا و نیایش، مشاوره خانواده، پاسخ به مسائل شرعی، مسابقات فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان عنوان کردـ

 

نمازی بیان کرد: با توجه به فروکش کردن کرونا، امسال شاهد استقبال کم نظیر زائران از بقاع متبرکه شهرستان بودیم چنانکه طبق آمارهای بدست آمده تقریبا تا اواخر نیمه اول تعطیلات حدود ۱۵ هزار نفر وارد فضای بقاع متبرکه شده اند و حداقل ۶هزار نفر در این فضاهای مقدس اسکان داده شدند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت