پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 فروردین 1401 ساعت 21:01:: شناسه خبر: 117116

پیام تسلیت فرماندار چرام در پی درگذشت مرحوم محمد جان بزرگیان اصل  هنرمند و خواننده محلی

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری چرام‌ ،سید عبدالرحمان توفیقیان فرماندار در پیامی درگذشت اندوهبار چهره ماندگار عرصه هنر خواننده خوش آواز محلی مرحوم استاد محمد جان  بزرگیان اصل  را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر میباشد. بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ درگذشت و فقدان […]

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری چرام‌ ،سید عبدالرحمان توفیقیان فرماندار در پیامی درگذشت اندوهبار چهره ماندگار عرصه هنر خواننده خوش آواز محلی مرحوم استاد محمد جان  بزرگیان اصل  را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر میباشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

درگذشت و فقدان اندوهبار چهره ماندگار عرصه هنر خواننده خوش آواز محلی مرحوم محمدجان بزرگیان اصل  ، ضایعه‌ای بس بزرگ بوده و مایه تالم و تاسف گردید.

استاد محمدجان بزرگیان اصل را باید یکی از ستاره‌های همیشه فروزان آسمان موسیقی بومی استان به شمار آورد که صدا و نوای او همواره برای ما به یادگار خواهد ماند.

اینجانب با تجلیل از خدمات فرهنگی و هنری برجسته ایشان در حوزه های مختلف ضایعه فقدان این خواننده محبوب را به مردم هنردوست شهرستان چرام ، اصحاب فرهنگ و هنر، دوستداران و به‌ ویژه خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می ‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

سید عبدالرحمان توفیقیان
فرماندار چرام

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت