پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 فروردین 1401 ساعت 19:01:: شناسه خبر: 117644

۲۷ نفر از دانش آموزان شهرستان کهگیلویه به مرحله دوم المپیادهای دانش آموزی راه یافتند

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه در خصوص نتایج اولیه المپیاد های علمی گفت ۲۷ نفر از دانش آموزان این شهرستان به مرحله دوم المپیادهای دانش آموزی راه یافتند. به گزارش صدای جنوب ،محمد حسین جمشبدی  در خصوص نتایج اولیه المپیاد های علمی گفت :  ۲۷ نفر از دانش آموزان این شهرستان به […]

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه در خصوص نتایج اولیه المپیاد های علمی گفت ۲۷ نفر از دانش آموزان این شهرستان به مرحله دوم المپیادهای دانش آموزی راه یافتند.

به گزارش صدای جنوب ،محمد حسین جمشبدی  در خصوص نتایج اولیه المپیاد های علمی گفت :  ۲۷ نفر از دانش آموزان این شهرستان به مرحله دوم المپیادهای دانش آموزی راه یافتند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه از اعلام نتایج مرحله اول المپیاد های علمی دانش آموزان خبر داد و گفت: ۸۹ نفر از دانش آموزان استان در رشته های مختلف به مرحله دوم این مسابقات راه یافته اند که سهم یاسوج ۳۸،کهگیلویه ۲۷ ،گچساران ۲۳ و چاروسا یک نفر بود.

محمد حسین جمشیدی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه با بیان اینکه در سال تحصیلی گذشته ۶۰ نفر از دانش آموزان استان موفق به راه یابی به مرحله دوم المپیاد شدند که از این ۶۰ نفر دو نفر متعلق به کهگیلویه بود از رشد تعداد دانش آموزان راه یافته به مرحله دوم مسابقات خبر داد و گفت: در سال تحصیلی جاری تعداد ۲۷ نفر از دانش آموزان کهگیلویه ای موفق شدند به مرحله دوم مسابقات راه یابند .

محمدحسین جمشیدی در ادامه با بیان اینکه در میان شاخص های عملکردی اولویت دارحوزه معاونت آموزش متوسطه کهگیلویه ، تقویت حلقه های کیفیت بخشی از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، نتایج المپیادهای علمی را یکی از نشانه های مهمّ کیفیت آموزشـی عنوان کرد.

وی با تشکر  از مدیر آموزش و پرورش شهرستان گفت : گنجی پور  همواره به  کیفیت بخشی آموزش توجه خاص داشته و از تشـریک مساعی و اهتمام کلیه عوامل اجرایی و آموزشـی ستادی ،مدیران مدارس ،همکاران دبیر،اولیا و دانش آموزان عزیز که باعنایت ویژه به این مهمّ و با برنامه ریزی و اقدام مناسب ، موجبات رشد قابل توجه این شاخص آموزشی آموزش و پرورش کهگیلویه را در این مرحله فراهم نموده اند.

معاون آموزش متوسطه  به زمان برگزاری مرحله دوم مسابقات نیز اشاره کرد و گفت : تاریخ ،محل ،شرایط وضوابط برگزاری مرحله دوم المپیادهای علمی متعاقبًا اعلام خواهدشد.

وی در پایان به برنامه های برای آماده سازی دانش آموزان راه یافته به مرحله دوم مسابقات اشاره کرد و گفت : از این دانش آموزان به زودی تجلیل خواهیم کرد و با همکاری مدیران محترم مدارس،همکارن دبیر ،اولیا و دانش آموزان عزیز کلاس های حضوری تشکیل خواهیم داد و از ظرفیت کلاس های آنلاینی که در سطح کشور تشکیل میشود استفاده خواهیم کرد تا انشالله دانش آموزان عزیزمان را برای مرحله بعد آماده کنیم.

اسامی دانش آموزانی که به مرحله دوم المپیاد راه یافتن به صورت زیر است:
فاطیما سیدی پور(فرزانگان تیزهوشان)
سید طاها رضوی زاده(شهید بهشتی تیزهوشان)
فاطمه روان(دبیرستان دخترانه شاهد)
زهرا فاضلی پور(دبیرستان دخترانه شاهد)
ابوالفضل پیمان(شهید بهشتی تیزهوشان)
سانیا رستگاری نسب(صدیقه کبری۱)
امیر محمد عبدی نژاد(دبیرستان شاهد)
فاطیما سیدی پور(فرزانگان)
سید محمد هادی دانشمند(شهید بهشتی تیزهوشان)
دانیال واحدی منش(شهید بهشتی تیزهوشان)
پردیس جماعتی(دبیرستان سما)
انیس عباسی ابرزگه(حضرت مریم سوق)
شایان اسلام پی(دبیرستان نمونه دولتی)
محمد جواد شریعت نیک(دبیرستان شاهد)
نگار دیمر(دخترانه تنگ هیگون)
محمد جمشیدی(شهید بهشتی تیزهوشان)
سیده رقیه فضیلت منش(فرزانگان تیزهوشان)
مهرناز دیانت نسب(نیکان ساعی)
رضا سلطانی(دبیرستان شاهد)
امیرحسین رمضانی(شهید بهشتی تیزهوشان)
محسن وحیدی نیا(امام صادق(ع)
بهاره راهدار(بنت الهدی)
سید آرمان مولائی نسب(شهید بهشتی تیزهوشان)
امیر عباس روانسالار(نمونه دولتی)
سید محمد مهدی طلائی نسب(دبیرستان شاهد)
فاطیما خلیلی نسب(دبیرستان سما)
سیده رقیه فضیلت منش(فرزانگان تیزهوشان)

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت