پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 اردیبهشت 1401 ساعت 00:02:: شناسه خبر: 120207

دیدار مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با ریاست دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج

دیدار مدیر آموزش و   به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در هفته بزرگداشت مقام معلم کورش دلشاد با دکتر اکرامی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج دیدار نمود در این دیدار دکتر اکرامی گفت:اعتقاد داریم که مشکل فرهنگیان بحث معیشت آنان نمی باشد جایگاه و منزلت فرهنگیان در […]

دیدار مدیر آموزش و

 

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در هفته بزرگداشت مقام معلم کورش دلشاد با دکتر اکرامی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج دیدار نمود

در این دیدار دکتر اکرامی گفت:اعتقاد داریم که مشکل فرهنگیان بحث معیشت آنان نمی باشد جایگاه و منزلت فرهنگیان در جامعه باید به یک گفتمان غالب در جامعه مطرح گردد بنابراین معلم به احترام و منزلت نیاز دارد و باید این مجموعه بزرگ را در جامعه دید واین گفتمان   تثبیت گردد.

 

اکرامی در ادامه از آمادگی لازم برای همکاری و تعامل با آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در خصوص مدارس سما سخن گفت و بیان داشت : در رابطه با توسعه مدارس غیر دولتی در قالب مدارس سما که تحت حمایت این دانشگاه میباشد این آمادگی را داریم که با فراهم شدن زمینه های لازم توسعه داده شوند .

 

وی تصریح نمود : نگاه ما به این گونه مدارس نگاه صرف آموزشی یا درآمد زایی نیست در حقیقت عقیده داریم که می‌توان کارهای فرهنگی و تربیتی را در کف این مدارس اجرا نمود و خدمت را برای دانش آموزان و معلمان و اولیای آنها فرهنگسازی‌ کرد و ما به دنبال جلب رضایت و اعتماد مردم نسبت به‌ این‌ گونه مدارس هستیم.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در این دیدار گفت : اعتقاد داریم که تا حال معلم خوب نباشد جامعه حال هوای خوبی نخواهد داشت و اگر دنبال جامعه ایده آل هستیم و اگر دنبال کاهش آسیب های اجتماعی هستیم باید جایگاه و کرامت فرهنگیان در جامعه دیده شود .

 

کورش دلشاد با اشاره به سخنان رهبری در خصوص معلمین افزود : وقتی ولی فقیه مملکت ما می‌فرماید شما معلمین افسران جنگ نرم هستید دیگر تکلیف برای ما مشخص میباشد و جامعه  ودیگر صنوف عظمت معلم را درک نمایند و حفظ کرامت معلم و جایگاه معلم را مد نظر داشته باشند .

 

دلشاد در ادامه تصریح نمود : در ایام کرونا نقش معلم به خوبی برای مردم اثبات شد بنابراین همه نهادها خصوصا رسانه ها میتوانند نقش بی بدیلی در جهت تثبیت شان و منزلت معلم در جامعه داشته باشند.

 

وی با اشاره به آمار جمعیتی دانش آموزان شهرستان بویراحمد گفت : در شروع سال تحصیلی هر ساله قریب به سه هزار دانش آموز ورودی به این شهرستان را داریم

 

که به طور کامل با بحران فضا مواجه هستیم و در تمامی جلسات استانی و شهرستانی و حتی کشوری این موضوع رامطرح نموده ام و می‌طلبد که همه مدیران در سطح استان و شهرستان در رابطه با این موضوع دغدغه داشته باشند

 

در این جلسه رئیس دانشکده سماء استان گفت: آمار کل دانش آموزان سه مقطع مدارس سماء را در شهرستان بویراحمد ۱۲۰۰ نفر میباشد .

 

نامجو افزود : مدارس سما شهر یاسوج برای دانش آموزان دختر و پسر ۴ مرکز در مقاطع دبستان و دبیرستان دوره اول و دوم در مناطق مختلف این شهر دارد.

 

درپایان کورش دلشاد در جشن روز معلم که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد یاسوج از سوی مدارس سما برگزار گردید شرکت نمود

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت