پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 اردیبهشت 1401 ساعت 00:02:: شناسه خبر: 120298

امام جمعه دهدشت:

ضرورت جابجایی ساختمان فنی و حرفه‌ای در دهدشت/بهبود اقتصادی جامعه در سایه افزایش مهارت است

صدای جنوب: امام جمعه دهدشت مهم ترین مشکل این سازمان در دهدشت را جانمایی اشتباه محل این اداره در حاشیه شهر عنوان و اظهار کرد: اگر قرار بر موفقیت و کمک به اشتغال هست باید محل ساختمان این اداره در دهدشت تغییر کند چرا که مکان فعلی دور از سطح شهر هست و بیشتر خانواده‌ها […]

صدای جنوب:

امام جمعه دهدشت مهم ترین مشکل این سازمان در دهدشت را جانمایی اشتباه محل این اداره در حاشیه شهر عنوان و اظهار کرد: اگر قرار بر موفقیت و کمک به اشتغال هست باید محل ساختمان این اداره در دهدشت تغییر کند چرا که مکان فعلی دور از سطح شهر هست و بیشتر خانواده‌ها مستاصل هستند.

 

 

مدیرکل فنی‌حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد به همراه مدیر و پرسنل این سازمان در کهگیلویه با امام جمعه دهدشت دیدار کردند.

 

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این دیدار ایجاد تحول در نظام فنی و حرفه‌ای را یک مسئله ضروری و مهم عنوان و اظهار کرد: اگر بناست اشتغال و تولید را حل کنیم این تحول باید به سمت اصلاح توسعه کیفی و کمی پیش رود و به بیانیه نوشتن اکتفا نشود.

 

وی تقویت نیروی انسانی کارآمد و ماهر را از وظایف فنی و حرفه‌ای عنوان و تصریح کرد: آموزش‌ها باید متناسب با نیاز جامعه باشد و این آموزش‌ها جدی گرفته شوند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر بیان کرد: در سازمان فنی و حرفه‌ای استان ما استانداردهای آموزشی لازم وجود ندارد و زیرساخت‌های این سازمان و آموزش و پرورش متناسب با نیاز آموزشی نیست که اینها آثار بدی به همراه دارد و نگاه کلی جامعه را نسبت به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای دچار تردید می‌کند.

 

امام جمعه دهدشت خواستار توجه به آموزش‌های تخصصی شد و گفت: بهبود اقتصادی جامعه در سایه افزایش مهارت است.

 

وی همراه ساختن آموزش عالی با نیاز کار را یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر عنوان و تصریح کرد: اگر امروز بیکاری و اشتغال نیست حاصل کم‌توجهی به آموزش‌های مهارتی است.

 

امام جمعه دهدشت کمبودهای فنی و حرفه‌ای کهگیلویه را یادآور شد و خواستار حل این مشکلات از مدیرکل این سازمان شد.

 

وحدانی‌فر مهم ترین مشکل این سازمان در دهدشت را جانمایی اشتباه محل این اداره در حاشیه شهر عنوان و اظهار کرد: اگر قرار بر موفقیت و کمک به اشتغال هست باید محل ساختمان این اداره در دهدشت تغییر کند چرا که مکان فعلی دور از سطح شهر هست و بیشتر خانواده‌ها مستاصل هستند.

 

همچنین مدیرکل فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار آموزش‌ها را بر اساس نیاز‌سنجی افراد عنوان و بیان کرد: در دولت سیزدهم استانداردهای شایستگی مهارت در دستور کار این سازمان است.

 

هدایت با بیان اینکه کار در فنی‌حرفه‌ای بیشتر جنبه فرهنگی دارد خواستار تبلیغ این آموزش‌ها از طریق تریبون‌ها و رسانه‌ها شد.

 

وی همچنین از ورود رشته‌های جدید و نوظهور در این سازمان خبر داد.

 

انتهای پیام

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت