پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 خرداد 1401 ساعت 00:03:: شناسه خبر: 121185

باران بودجه در کهگیلویه

شهابی نسب با بیان اینکه مدیران از نبود اعتبارات گلایه دارند که در سال ۱۴۰۰ یک انقلاب در بحث اعتبارات استانی رخ داد و این همه اعتبار در نظر گرفته شده است مدیران پای کار بیایند تصریح کرد: از محل اعتبارات سازمان هدفمندی یارانه‌ها نیز حدود هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تخصیص استانی داشتیم که حدود ۶۴۸ میلیارد تومان آن نقدی و ۶۶۶ میلیارد تومان از اسناد خزانه بود.

صدای جنوب:

با حضور حجت الاسلام موحد نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی،معاون عمرانی استاندار،فرماندار کهگیلویه،مدیران کل استانی و مدیران شهرستانی جلسه‌ای با موضوع پیگیری مشکلات پروژه‌های این شهرستان در سالن کنفرانس فرمانداری دهدشت برگزار شد.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: جذب اعتبارات دستگاه‌های اجرایی این استان در سال گذشته نسبت به سال قبل ۲۰۰ تا ۳۰۰ درصد افزایش داشت.

 

علی شهابی نسب افزود: سرجمع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۹۹، ۴۷۷ میلیارد تومان بود و این رقم در سال ۱۴۰۰ به هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت و این در حالی است که در سفر رئیس جمهور به استان هم حدود ۵۷۰ میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های ملی و استانی تزریق شد.

 

وی با اشاره اعتبارات تخصیص یافته به استان از محل اعتبارات محرومیت زدایی تصریح کرد: ۴۹۵ میلیارد تومان اعتبار محرومیت‌زدایی که برای نخستبن بار در قانون آمده بود هم به استان اختصاص داده شد.

 

شهابی نسب ادامه داد:با بیان اینکه مدیران از نبود اعتبارات گلایه دارند که در سال ۱۴۰۰ یک انقلاب در بحث اعتبارات استانی رخ داد و این همه اعتبار در نظر گرفته شده است مدیران پای کار بیایند تصریح کرد: از محل اعتبارات سازمان هدفمندی یارانه‌ها نیز حدود هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تخصیص استانی داشتیم که حدود ۶۴۸ میلیارد تومان آن نقدی و ۶۶۶ میلیارد تومان از اسناد خزانه بود.

 

وی افزود: این اعتبارات می‌تواند در اجرای طرح‌ها و بهره برداری از آن‌ها کمک شایانی می‌کند و باعث رونق اقتصادی و کاهش نرخ بی کاری و بهتر شدن شرایط معیشت مردم استان می‌شود.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت