پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 خرداد 1401 ساعت 08:03:: شناسه خبر: 121618

دیدار سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با بازرس کل استان

سرپرست ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد بهمراه دامیده رئیس بازرسی اداره کل ورزش و جوانان استان با صالحی بازرس کل استان و نجفی سربازرس استان دیدار و گفتگو کرد

به گزارش صدای جنوب به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،با حضور دهقان سرپرست اداره کل ،معاونین و در گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع) دومین جلسه شورای اداری کارکنان ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد .
شجاعی فر معاون توسعه ورزش اداره کل در این جلسه به تشریح برنامه و عملکرد حوزه ورزش در طول یک ماهه گذشته اشاره و از ، برگزاری تور جایزه بزرگ دوچرخه سواری ،میزبانی از کاروان جاده ولایت و برگزاری سه مجمع انتخابات این هیات خبر داد.
عباس شجاعی فر ،معاون توسعه ورزش بر اهمیت به نقش ورزش کارکنان تاکید ،از برگزاری مسابقات و تمرینات تیم های کارکنان اداره کل ،برگزاری اردوی سیاحتی ،تفریحی کارکنان بعنوان برنامه های این حوزه خبر و خواستار حضور کلیه همکاران در این برنامه ها شد .
دهقان سرپرست ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با تبریک اعیاد ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع) ،از تلاش همکاران در حوزه های مختلف ستادی تقدیر و خواستار رصد پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی شهرستانها شد .
عین الله دهقان ،سرپرست ورزش و جوانان استان با تاکید بر رعایت سلسه مراتب اداری در حوزه اداری و هیات ها ،خواستار رعایت نظم و انضباط اداری در ورود و خروج همکاران شد و از تغییر ساعت کار کارکنان ادارات کل و دستگاهای اجرایی خبر و افزود:طبق بخشنامه جدید ساعات کار همکاران از ۷صبح تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه تغییر کرده است .
دهقان ،با تاکید در تسریع پاسخگویی به نامه های حوزه استانداری و وزارت ورزش و جوانان ،بر پایان سال مالی در حوزه عمرانی خبر و ضمن تقدیر و تشکر از حوزه مالی و دفتر فنی و مهندسی بیان داشت :هدفم خدمت به جامعه ورزش است ،ما برای کار آمده ایم ،برای توسعه ورزش و دستگاه اداره کل تلاش کنیم .
رئیس ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ،اجرای مسابقه تور جایزه بزرگ دوچرخه سواری دهدشت ،برگزاری سه مجمع انتخابات هیات های استانی ،برگزاری و میزبانی از یازدهمین کاروان جاده ولایت را بعنوان عملکرد حوزه ورزش اداره کل در طول دو هفته گذشته یاد کرد و از میزبانی اردوی تیم ملی هندبال کشور در شهرستان گچساران ،برگزاری جشنواره خیرین ازدواج در تهران در ۲۴خرداد ماه و برگزاری جشنواره رسم جوانمردی در هفته ی جاری خبر داد.
دهقان ،برگزاری المپیاد ایرانیان در ۲۸ رشته ورزشی و المپیکی ، برگزاری جلسه شورای عالی ورزش با حضور دکتر احمد زاده استاندار استان و مسابقات مینی فوتبال جام پرچم را از مهمترین برنامه های کاری اداره کل و وزارت ورزش و جوانان برشمرد.
سرپرست ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با تاکید بر نظارت بر ساخت و احداث اماکن پروژه های عمرانی ،از حمایت ها و تعامل نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با دستگاه ورزش و جوانان خبر و از معاونین ،مسئولین ستادی و کارکنان ورزش و جوانان استان خواست در ارتقای ورزش استان تلاش کنند.
در این جلسه در گرامیداشت ولادت حضرت امام رضا (ع) برنامه مولود خوانی اجرا شد .
در این جلسه توسط تعدادی از کارکنان اداره کل مسایل و مشکلات حوزه های ستادی و اداری مطرح که توضیحات لازم ارائه شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت