پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 خرداد 1401 ساعت 14:03:: شناسه خبر: 121889

داد فرمانداران از بی‌آبی در روستاها درآمده است

نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی برگزار شد که علاوه بر متن حاشیه‌هایی هم داشت.

صدای جنوب:

نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی برگزار شد که علاوه بر متن حاشیه‌هایی هم داشت.

در این نشست و بعد از قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد ۲ تذکر به مدیران برای رعایت برخی نکات در جلسات داد.

استاندار در ابتدا از مدیران خود خواست که هنگام پخش سرود جمهوری اسلامی دکمه‌های کت آن‌ها به احترام پخش سرود بسته شود و پروتکل‌های رسمی در هنگام پخش سرود و به احترام آن رعایت شود.

استاندار همچنین به مدیران خود آداب نشستن در مقابل مدیر مافوق را هم متذکر شد که مدیر برای رعایت سلسسه مراتب باید در هنگام نشستن روبروی مافوق خود از انداختن پا به روی یکدیگر پرهیز کند تا شان خودش و مافوق حفظ شود.

البته استاندار به مدیران خود گفت که چنین نکاتی در نشست‌های آینده نیز گوشزد خواهد شد.

به گزارش فارس؛ یکی دیگر از نکات جالب توجه در نشست شورای برنامه‌ریزی استان به تعریف و تمجید فرمانداران از یک مدیر برمی‌گشت.

در این نشست اعلام شد که آب و فاضلاب استان تاکنون نتوانسته مبلغ ۲۱۲ میلیارد تومان اعتبارات نقد را جذب کند در حالی که کام بسیاری از مردم کهگیلویه و بویراحمد به خصوص در مناطق روستایی تشنه است.

استاندار هم در این جلسه از آب و فاضلاب استان خواست تا اعتبارات حوزه آب جذب شود چرا که داد فرمانداران از بی‌آبی در روستاها درآمده است.

اما با وجود چنین مشکلی باز هم فرمانداران به صورت تمام قد از مدیریت آب و فاضلاب استان تقدیر و تشکر می کردند که دبیر جلسه گفت: این جذب نشدن اعتبارات و مشکلات کم آبی و فریاد مسئولان از یک طرف و تعریف و تمجید آن‌ها از مدیریت آب و فاضلاب از سوی دیگر در نوع خود جالب است.!!؟.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت