پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 خرداد 1401 ساعت 12:03:: شناسه خبر: 122105

مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان چرام برگزار شد+تصاویر

  مراسم تکریم و معارفه رؤسای آموزش و پرورش منطقه چرام  با حضور ” رحیمی  ” معاونت آموزش و ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان ، فرماندار  ،معاونین فرمانداری ،مسئول انتصابات اداره کل،کارشناس حراست ، بخشدارمرکزی  و روسای ادارات و نهادهای دولتی منطقه چرام  برگزار شد. به گزارش صدای جنوب و روابط عمومی فرمانداری […]

 

مراسم تکریم و معارفه رؤسای آموزش و پرورش منطقه چرام  با حضور ” رحیمی  ” معاونت آموزش و ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان ، فرماندار  ،معاونین فرمانداری ،مسئول انتصابات اداره کل،کارشناس حراست ، بخشدارمرکزی  و روسای ادارات و نهادهای دولتی منطقه چرام  برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب و روابط عمومی فرمانداری چرام ؛ مراسم تکریم و معارفه رؤسای آموزش و پرورش چرام  با حضور معاونت آموزش و ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان ، فرماندار شهرستان چرام ،معاونین فرمانداری ،مسئول انتصابات اداره کل،کارشناس حراست ، بخشدارمرکزی  و روسای ادارات و نهادهای دولتی منطقه چرام  برگزار شد.

فرماندار چرام در این مراسم  گفت :تعامل و مشارکت والدین و نهادهای اجتماعی بزرگترین سرمایه های موجود در آموزش وپرورش است که باید به خوبی از آن استفاده شود .

” توفیقیان ” فرماندار شهرستان چرام  ضمن تشکر از حضار با اشاره به آیاتی از قرآن به تشریح جایگاه و اهمیت آموزش در دین مبین اسلام اشاره کرد و گفت: جامعه ی توسعه یافته و متعالی را انسانهای توسعه یافته می سازند و تربیت چنین انسانهایی در آموزش و پرورش صورت می گیرد.

وی گفت:امیدواریم که مشکلات معیشتی معلمان مرتفع گردد و آنان بدون دغدغه خاطر و مشغولیت ذهنی به امر مهم تدریس بپردازند.

توفیقیان ادامه داد:برای توسعه این شهرستان با هر سلیقه و تفکر سیاسی که هستیم دست به دست دهیم و تلاش کنیم .

فرماندار چرام با اشاره به خدمت بی منت و صادقانه گفت:به القاب و عناوین توجهی ندارم ،توجهم توسعه و پیشرفت شهرستان بدون منت و صادقانه هست

وی با تشکر از معاون عمرانی استاندار گفت:در چند روز گذشته خوشحالی من از بابت نصب پل بیدانجیر و آب رسانی به توگبری است.

وی اضافه کرد:در زمینه اقتصادی در شهرستان نیاز به کار و تلاش بیشتری هست.

فرماندار چرام از زحمات و تلاشهای بی وقفه بازی رییس آموزش و پرورش چرام  در حوزه های مختلف آموزش و پرورش و همچنین از همراهی وی در پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی ،همکاری و همراهی تلاشهای فرهنگیان تشکر وقدردانی کرد.

وی یاداورشد:سراغ ندارم جلسه ای متعلق به آموزش و پرورش شهرستان باشد و من حضور نداشته باشم و ردپای بازی در فعالیت ها مشهود هست.

رحیمی معاونت اداره آموزش و پرورش استان باتقدیر و تشکر از زحمات بازی مدیرقبلی آموزش و پرورش گفت:از همکاری و تعامل مدیریت اموزش و پرورش با فرماندار بسیار خوشحال بودم و تشکر می کنم .

وی افزود:معلمی شغل انبیا و کاری سخت و مقدس است، در دوران کرونا سختی کار معلمان افزایش یافت

وی ادامه داد:معلمان قهرمانان جهان و نجات بخش انساها هستند.

رحیمی به ظرفیت های شهرستان اشاره و گفت:چرام شهرستان معنوی و نخبگان زیادی دارد که باید از این ظرفیت ها استفاده شود

وی با توصیه به مدیر جدید اموزش و پرورش گفت:ضمن تعامل با فرماندار اعتماد را در عمل به جا بیاورید نه با شعار و از همه افکار و اندیشه ها استفاده کنید .

وی افزود:مدیر پشت میز نشین نباشید میدانی عمل کنید

مدیر جدید اداره آموزش و پرورش چرام در این جلسه ضمن تشکر از زحمات همکاران و قدردانی از همه کسانی که در انتصاب ایشان دخالت داشتند گفت: خدا را شکر می‌کنم که بنده این توفیق را پیدا کردم که در خدمت همکاران دلسوز و متعهد باشم و امیدوارم که بتوانیم در عرصه مهم تعلیم و تربیت با همکاری یکدیگر فعالیت کنیم

صدراله عابد کیش عنوان کرد:نگاه من به تعلیم و تربیت علمی و تکلیف مدار است

وی افزود:تلاش می کنیم که آموزش و پرورش از روزمرگی خارج و به سند تحول بنیادین که  چراغ راه تعلیم و تربیت هست توجه کنیم .

گفتنی است طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد  “صدراله عابد کیش ” به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش منطقه چرام  معرفی و از زحمات ” بازی  ” مدیر پیشین این اداره تقدیر شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت