پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 تیر 1401 ساعت 23:04:: شناسه خبر: 122770

مدیر عامل شرکت پیشگامان کشاورزی وصنعت کوثردنا با مدیر عامل بانک صادرات استان دیدار کرد

به گزارش صدای جنوب؛دراین دیدار که مدیرعامل بانک صادرات به همراه مجموعه معاونین وحراست بانک صادرات با مدیرعامل شرکت پیشگامان کشاورزی و مدیران مجموعه حضور داشتند، در محل جلسات شرکت پیشگامان برگزار گردید. ابتدا دکتررضائیان مدیرعامل شرکت پیشگامان، ضمن خیرمقدم وخوش آمدگویی به مجموعه بانک صادرات ،بانک صادرات را یکی از بانکهای پیشرو در خدمات […]

به گزارش صدای جنوب؛دراین دیدار که مدیرعامل بانک صادرات به همراه مجموعه معاونین وحراست بانک صادرات با مدیرعامل شرکت پیشگامان کشاورزی و مدیران مجموعه حضور داشتند، در محل جلسات شرکت پیشگامان برگزار گردید.

ابتدا دکتررضائیان مدیرعامل شرکت پیشگامان، ضمن خیرمقدم وخوش آمدگویی به مجموعه بانک صادرات ،بانک صادرات را یکی از بانکهای پیشرو در خدمات دهی به مشتریان ، بسیار عالی توصیف کرد،سپس در رابطه با توسعه شرکت و مشارکت بانک صادرات در امر توسعه وسرمایه گذاری صحبتهایی را مطرح نمودند ،و در ادامه خواهان توجه بانک صادرات همانند سابق به پرسنل برای پرداخت تسهیلات با نرخ بهره مصوب و کم بهره شدند.

سپس جناب دکتر روانان مدیرعامل بانک صادرات ،ضمن تشکر از دعوت مجموعه شرکت پیشگامان کشاورزی، از دغدغه مدیر عامل محترم شرکت پیشگامان کشاورزی در امر توسعه و توجه به اشتغال وبه کارگیری جوانان در این واحد صنعتی،آمادگی مجموعه بانک صادرات برای توسعه و سرمایه گذاری را به مدیریت شرکت پیشگامان اعلام کرد.

و در ادامه از پرداخت تسهیلات به کار کنان و پرسنل شرکت پیشگامان کشاورزی خبر داد.

این دیدار دستاوردهای بسیار خوبی داشت،که میتواند منجر به توسعه و راه اندازی فازهای ۲و۳و۴ وهمچنین اشتغالزایی مستقیم برای بیش از۲۰۰ نفر نیروی انسانی باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت