پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 تیر 1401 ساعت 16:04:: شناسه خبر: 122909

خداحافظی کهگیلویه وبویراحمد با روستاهای بدون آب و جاده

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: تلاش می کنیم و نگاه ما بر این است که هیچ روستایی بدون آب و جاده تا پایان امسال در استان نداشته باشیم. به گزارش صدای جنوب،،سیدعلی احمدزاده با حضور سیدجواد هاشمی مهر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری در همایش فرمانداران استان اظهار داشت: با وجود شرایط سخت گذر بودن، […]

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: تلاش می کنیم و نگاه ما بر این است که هیچ روستایی بدون آب و جاده تا پایان امسال در استان نداشته باشیم.

به گزارش صدای جنوب،،سیدعلی احمدزاده با حضور سیدجواد هاشمی مهر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری در همایش فرمانداران استان اظهار داشت: با وجود شرایط سخت گذر بودن، پراکندگی روستاها و تنش آبی اما برنامه ریزی لازم در تامین اعتبار از محل های مختلف مورد توجه بوده و این هدف که روستای بدون جاده و آب نداشته باشیم، شدنی است.

وی اظهار داشت: هیچ نگرای برای تحقق قول هایی که در حوزه های مختلف به مردم داده ایم و در اعتبارات سفر رئیس جمهور دیده شده است نداریم.

استاندار با بیان اینکه، فرمانداران به خوبی و با روحیه جهادی پای کار هستند و آنها را در حوزه کاریشان موفق می بینیم، تاکید کرد: در مراجعات و ارائه خدمات به مردم بدون نگاه سیاسی، سلیقه ای، جناحی، قومی و قبیله ای به مسائل همه مردم توجه کنید.

استاندار بر توجه جدی به وظایف و تکلیف قانونی در امور مردم تاکید کرد و گفت: بدون نگاه سیاسی اما بر پایه ارزش ها و با رفتار نیکو، اسلامی و صفات و اخلاق شایسته به خواسته های مردم توجه شود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد به رعایت مصادیق حق الناس تاکید کرد و گفت: تحت هیچ شرایطی حق و حقوق مردم پایمال نشود.

دکتراحمدزاده به فرمانداران گفت: بحث بخشداران مورد تاکید است اگر لازم می دانید که بخشداری ابقا شود اعلام کنید و اگر نظر به تغییر دارید تا پایان این ماه تکلیف مشخص و اقدام شود.

استاندار ابراز داشت: اگر ضرورت دارد که مسئولین ادارات شهرستانی نیز تغییر کنند و یا در سمت خود ابقا شوند این مسئله مورد توجه قرار گیرد.

احمدزاده تاکید کرد: مدیران استانی که به شهرستان ها سفر کاری دارند حتما باید با فرمانداران هماهنگ شوند.

استاندار به مسئله امنیت تاکید کرد و گفت: استان ما از امن ترین استان های کشور است اما باید تلاش شود تا ضریب امنیت در استان افزایش یابد.

وی اظهار داشت: برای تامین تجهزات و خودرو فرمانداری ها اعتبار گذاشته ایم و مسئله رفاه کارکنان هم مورد توجه خواهد بود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد به رعایت قانون ایثارگران تاکید کرد و گفت: در جذب نیروها قانون رعایت شود و سهمیه خانواده های معظم ایثارگران و رزمندگان مورد توجه جدی باشد.

در این نشست فرمانداران مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را مطرح کردند که از سوی استاندار برای رفع آنها تدابیر و دستورات لازم ارائه شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت