پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 تیر 1401 ساعت 10:04:: شناسه خبر: 123103

پیام تبریک شهردار دهدشت به مناسبت ۱۴ تیرماه روز شهرداری و دهیاری

شهردار دهدشت با صدور پیامی ۱۴ تیر ماه روز شهرداری و دهیاری را به دست اندرکاران مدیریت شهریی و روستایی تبریک گفت.

صدای جنوب:

شهردار دهدشت با صدور پیامی ۱۴ تیر ماه روز شهرداری و دهیاری را به دست اندرکاران مدیریت شهریی و روستایی تبریک گفت.

در متن پیام علیرضا نیکویی زاده آمده است :

بسمه تعالی

نامگذاری چهاردهم تیرماه به نام روز شهرداری و دهیاری به پیشنهاد شورای فرهنگ عمومی و تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی موید نقش، اهمیت وجایگاه فعالان این عرصه در تحقق اهداف ،سیاست ها و برنامه های کشور است.

شهرداری ها و دهیاری ها به عنوان یک نهاد عمومی با ساختار خدماتی و اجرایی مبتنی بر مشارکت مردم، همواره مورد توجه بوده و برای دست یابی به شاخصه های شهر و روستای توسعه یافته و پویا، نیازمند عزم و اراده جدی تمامی تلاشگران این عرصه است که با برنامه ریزی علمی، مسیر توسعه همه جانبه را هموار و فضایی مطلوب برای مردم فراهم کنند.

هویت بخشی به سیما و کالبد شهر و روستا، توجه به استانداردسازی وایمن‌سازی، صیانت و احیای بافت قدیم و پاسداشت میراث ارزشمند تاریخی، توجه به توسعه فضای سبز، تسهیل نمودن مسیر خدمت رسانی به مردم در بخشهای مختلف از جمله مهم‌ترین وظایف و رویکردهایی است که متولیان امر مدیریت شهری و روستایی باید با دقت و ظرافت در مسیر تحقق آن گام بردارند.

اینجانب در پایان ، ۱۴ تیرماه روز “شهرداری و دهیاری” خدمت کارکنان شهرداری ها به ویژه پرسنل خدوم و زحمتکش شهرداری دهدشت تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند سبحان توفیقات روز افزون توأم با سعادت و سلامتی را برای همه فعالان این عرصه مسئلت دارم.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت