پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 تیر 1401 ساعت 19:04:: شناسه خبر: 123117

تاکید نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بر رفع موانع‌های پتروشیمی دهدشت

  تاکید حجت الاسلام موحد بر رفع موانع‌های پتروشیمی دهدشت نماینده‌ کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی خواستار رفع مانع‌های پتروشیمی دهدشت از رییس مجلس شورای اسلامی شد. به گزارش صدای جنوب؛حجت‌الاسلام سید محمد موحد در بازدید رییس مجلس شورای اسلامی از پترو‌‌شیمی دهدشت اظهار کرد: استان کهگیلویه وبویراحمد و به تبع […]

 

تاکید حجت الاسلام موحد بر رفع موانع‌های پتروشیمی دهدشت

نماینده‌ کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی خواستار رفع مانع‌های پتروشیمی دهدشت از رییس مجلس شورای اسلامی شد.

به گزارش صدای جنوب؛حجت‌الاسلام سید محمد موحد در بازدید رییس مجلس شورای اسلامی از پترو‌‌شیمی دهدشت اظهار کرد: استان کهگیلویه وبویراحمد و به تبع آن حوزه انتخابیه اینجانب یک حوزه بسیار وسیع و کوهستانی است و ابعاد محرومیت در نقطه به نقطه آن خودنمایی می‌کند.

 

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار است از این سفر تلالو در منطقه صورت بگیرد و پروژه پتروشیمی از این وضعیت بیرون بیاید.

 

وی خواستار رفع مانع‌های پتروشیمی دهدشت شد و افزود: تقاضای مردم از شما این است این پروژه در زمان وعده داده شده اولیه به بهره‌برداری برسد.

 

حجت‌الاسلام موحد سد آبریز را یادآور شد و با بیان اینکه با احداث این سد ۳۵  هزار هکتار از دشت‌های کهگیلویه و چرام شکوفا می‌شوند گفت: انتظار داریم در این راستا کمک کنید تا از این وضع اسفبار و فقر و محرومیت بیرون بیاییم.

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت