پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 تیر 1401 ساعت 19:04:: شناسه خبر: 123144

دیدارفرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام باامام جمعه

سرهنگ پاسدار مصطفی اقبالی فرمانده جدید،مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه و پرسنل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام با حجت الاسلام والمسلمین سید نوراله افشار امام جمعه چرام دیدار و گفتگو کردند.   به گزارش صدای جنوب ، حجت الاسلام والمسلمین سید نوراله افشار امام جمعه چرام در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای فرمانده […]

سرهنگ پاسدار مصطفی اقبالی فرمانده جدید،مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه و پرسنل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام با حجت الاسلام والمسلمین سید نوراله افشار امام جمعه چرام دیدار و گفتگو کردند.

 

به گزارش صدای جنوب ، حجت الاسلام والمسلمین سید نوراله افشار امام جمعه چرام در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان از تلاش‌های سرهنگ پاسدار سید علی اصغر پوربهشت در طول مدت ۳سال فرماندهی سپاه شهرستان که داری روحیه ای انقلابی ، مردمی، ایثارگر ، پشتکارگیر بود قدردانی کرد.

 

افشار با اشاره به خدمات سپاه پاسداران در برهه‌های مختلف، حضور نیروهای سپاهی و بسیجی در عرصه‌های اقتصادی ، فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی را باعث دلگرمی مردم خواند وجایگاه و منزلت سپاه و بسیج در آحاد مردم و اینکه نهادیست انقلابی و تحت حمایت رهبری معظم انقلاب که همواره موجبات خرسندی و رضایتمندی رهبر معظم انقلاب را نیز فراهم ساخته بسیارمطلوب و شایسته برشمرد.

 

حجت الاسلام افشار به اهمیت آموزه ها و فرهنگ غدیر اشاره کرد و گفت: آنچه از غدیر برای ما اهمیت دارد، آموزه ها و فرهنگ غدیر است و اینکه چه درسی بگیریم تا بتوانیم الگو شویم لذا می توان با رفتار و کردار و گفتار خود، فرهنگ غدیر را معرفی کرد. بی شک، آموزه ها و درس های غدیر برای جامعه بشری کاربرد گسترده ای دارد.

 

وی افزود: سال گذشته نشاط معنوی خاصی بوجود آمد شور خاصی بین مردم حاکم بود و از سایر شهرهای همجوار برای خدمات صلواتی به این شهر مراجعه کردند.

 

امام جمعه چرام بیان نمود: مهم ترین عید و روزی که تاثیر زیادی در جلب محبت پیامبر اسلام ص و امام عصر عج دارد بزرگداشت غدیر است و من به سهم خودم وهمینطور از طرف مردم چرام ،از همه کسانی که وقت و سرمایه خویش را برای امیرالمومنین(ع) میگذارد ممنون هستم و دعاگوی همه ی این عزیزان هستم.

 

افشار اظهار داشت: حقیقتا سیمای چرام همین است وباید با تکیه بر فرهنگ غدیر اختلافات ، نزاع های کوچکی که گاهی اوقات مشاهده میشود کنار گذاشته شود.

 

در ادامه سرهنگ اقبالی فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام ضمن ابراز خرسندی از دیدار با امام جمعه محترم چرام ، مجموعه بسیج و سپاه را حافظ انقلاب و دستاوردهای آن برشمرد وبیان داشت: امروز حضور بسیج و سپاه در عرصه‎های مختلف فرهنگی باعث تقویت ارزش‎های اسلامی و انقلابی می‎شود ولذا ما آماده ایم با همکاری شما ،ائمه جمعه در عرصه های گوناگون کار فرهنگی انجام دهیم ودراین راستا از شما تقاضا داریم ما را در انجام این رسالت فرهنگی یاری فرمائید.

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت