پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 تیر 1401 ساعت 02:04:: شناسه خبر: 123188

از سوی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش دهدشت/

برترینهای مرحله کشوری هشتمین جشنواره نوجوان خوارزمی در دهدشت معرفی شدند

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش دهدشت برترینهای مرحله کشوری هشتمین جشنواره نوجوان خوارزمی شهرستان را معرفی کرد.

صدای جنوب:

حمیده تابش نژاد خبرنگار صدای جنوب،

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش دهدشت برترینهای مرحله کشوری هشتمین جشنواره نوجوان خوارزمی شهرستان را معرفی کرد.

هشتمین جشنواره نوجوان خوارزمی به میزبانی دهدشت در حالی برگزار و خاتمه یافت که نوجوانان دانش آموز دهدشتی با کسب رتبه های درخشان خوش درخشیدند.

معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش دهدشت در جلسه ای که تحت عنوان ارائه گزارش فرایند هشتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در دفتر کار مدیر آموزش وپرورش دهدشت تشکیل شده بود ضمن قدردانی از زحمات عوامل اجرایی و کلیه دانش آموزان و اولیای آنان فرایند برگزاری هشتمین جشنواره نوجوان خوارزمی را که به میزبانی شهر دهدشت برگزار شده بود تشریح نمود .

محمد حسین جمشیدی معاون آموزشی آموزش وپرورش همکاری و همراهی مدیر آموزش وپرورش را ستود و گفت : مدیر آموزش وپرورش شهرستان  همواره کنار تیم آموزش بوده و همین باعث ایجاد انگیزه برای ارتقا کیفیت اموزش شد.

جمشیدی گفت : عملکرد کارشناسان حوزه اموزش شایسته تقدیر است ، تیمی اموزش خلاق ،مسئولیت پذیر و پای کاری که  در کنار سایر کارکنان اداری همواره باعث موفقیت ما بوده و هر اتفاق مثبتی در این حوزه افتاد به مدد همکاری دلسوزانه انها بود.


جمشیدی  ضمن تقدیر از همراهی خبرنگاران فرهنگی گفت : رسانه ها همواره  با درج اخبار ،اطلاع رسانی و همکاری با مجموعه آموزش وپرورش یاور ما بوده و اتفاقات و رویدادهای آموزشی را بازتاب داده که خود عاملی برای ایجاد انگیزه و عاملی برای توسعه و پیشرفت آموزش در سطح شهرستان بود.

معاون آموزش متوسطه به موضوع مهم  جشنواره نوجوان خورازمی پرداخت و گفت : این جشنواره  از مولفه های موفقیت در آموزش وپرورش است که با  هدف شناسایی و هدایت استعدادها برای پرورش و تربیت سرمایه های اینده کشور است طراحی و اجرا میشود.

وی ادامه داد ؛ همواره تلاش کردیم در مقطع  متوسطه اول جشنواره خورازمی با نگاه به همبن دو رویکرد کار و برنامه داشته باشیم  و باید اقرار کنم که موفقیت در این جشنواره  از اهداف بلند اموزش وپرورش دهدشت بوده و امروز به مدد تلاش همکاران در حوزه ستادی،دبیران،سرگروه ها و مدیران مدارس  به هدف مان رسیدیم.

جمشیدی اظهار داشت : ایجاد روحیه باورپذری در دانش آموزان و دبیران از جمله اهداف ما بوده که تلاش کردیم با دبیران و سرگزوه ها موفقیت در جشنواره را القا و فرهنگ کرده و همواره نگاه ما کسب رتبه های برتر استانی و کشوری بوده و یقین دارم در سطح ملی دانش آموزان دهدشتی خواهند درخشید.

معاون آموزش وپرورش با مهم دانستن جشنواره نوجوان خورازمی افزود : ساختن باور قوی در دانش آموزان و دبیران و همراهی کردن خانواده ها برای کسب رتبه استانی و ملی نگاه و رویکرد واحد آموزش بوده وهمواره در جلسات متعدد با دبیران و مدیران این مهم یاداوری شد.

جمشیدی ضمن یاداوری این موضوع که دانش آموزان دهدشتی مستعد وتوانمند هستند گفت : البته که میزبانی در دهدشت عامل مهم موفقیت برای خودباوری و اعتماد به نفس بود و کسب میزبانی خود موفقیت دیگر مجموعه آموزش وپرورش شهرستان بود.

وی ادامه داد ؛ موضوع مهم دیگر روابط و تیم سازی از جمله اهداف ما بوده چرا که باور داشته و داریم که  ایجاد رابطه خوب و شایسته باعث شد روند موفقیت  از مرحله شهرستانی پارسال تا امسال از افتتاح واختتامیه در سطحی  بالا و قابل قبول باشد که همین مورد نیز باعث شخصیت  و  انگیزه دادن به عوامل بود.

معاون آموزشی آموزش وپرورش دهدشت به موضوع مهم و اساسی اعتبارات این جشنواره پرداخت و گفت : اعتبارات مالی با رویکرد استفاده از ظرفیت خیرین برای کمک به بهتر برگزار شدن بوده که حقیقتا کمکمان کردند و جا دارد از تمام کسانی در روند برگزاری جشنواره خوارزمی به میزبانی دهدشت مسئولانه همراهی کردند تشکر کنم.

جمشیدی افزود : تیم ستادی آموزش وپرورش شهرستان که حقا تیمی  مسئولیت پذیر و خلاق اند به همراه سرگروهای اموزشی ، مدیران مدارس در سه بخش ؛مدارس خاص،غیر  انتفاعی و مدارس دولتی با برگزاری جلسات توجیهی ماهانه، همکاران اداری در حوزه فناوری با انعکاس و همراهی و پشتیبانی ،همکاران توانمند حوزه آموزش با برگزاری منظم و مرتب کارگاه های آموزشی، توجیهی که  تمام قد بدون هیچ منتی همراهمان بودند از عوامل اصلی موفقیت ما در جشنواره خوارزمی بودند.


وی تصریح کرد : موفق ها معتقدند خلاقیت نقش مهمی در به نتیجه رسیدن اهداف است که با علم به همین موضوع  در حوزه ها تشکیل کارگاه برای دانش اموزان در مراحل مدرسه و شهرستانی ، تعین استاد راهنما در محور مهم  پژوهش ، استفاده از پنج دبیر برتر علوم تجربی  وپانزده  جلسه کارگاهی علوم در محور ازمایشگاه ، در محور  ادبیات با برگزاری موفق جشنواره ققنوس در بلاد شاپور ، در محور دست سازه و بازارچه با  ایجاد نمایشگاه دهه فجر در محیط اداره  ،استفاده از ظرفیت پژوهش سرا ومدارس تیزهوشان که تماما در  اختیار دانش اموزان قرار گرفت منجر شد که  تاریخی ترین نتایج در جشنواره خورازمی را آموزش وپرورش دهدشت کسب کند.

جمشیدی  افزود : سهمیه شهرستان دهدشت برای هر محور سه تا یعنی ۲۸ تیم بود که  به مرحله استانی راه یافتتد و دانش اموزان نوجوان  دهدشت در محور های مختلف  شش مقام اول، پنج مقام دوم و دو مقام سوم کسب کرده که نسبت به سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشتیم.
وی ضمن تقدیر از تمامی عوامل ستادی ،مدیران مدارس و دبیران گفت : بستر خوبی برای شناسایی استعداد ها در جشنواره خوارزمی با هدف هدایت وحمایت از آنها  انجام شد که انشالله با ادامه این روند تا رسیدن به هدف نهایی کار ادامه داشته باشد.
وی در پایان ضمن یاداوری این نکته که همواره و هر روز برنامه کاری داشته و تمام برنامه برای معاونت اموزش متوسطه استان و مدیر آموزش وپرورش ارسال میشد گفت : به صورت مکتوب اهداف اموزشی آموزش وپرورش دهدشت را  نوشته و مکتوب کردیم و الحمدالله در تمامی زمینه و حوزه ها از برنامه و هدف جلوتریم.

جمشیدی در ادامه نفرات برتر به شرح زیر معرفی کرد؛
محور علوم آزمایشگاه:
رتبه اول خانم نیوشا مهرافشان
و آناهیتا قلی پور از دبیرستان غیر دولتی ساعی
رتبه دوم محور علوم آزمایشگاه فاطمه شیدایی و عسل خسروی از دبیرستان غیر دولتی شمس
محور ادبیات:
در قسمت پسران
رتبه اول رضا خادمی از دبیرستان پسرانه شاهد
بخش دختران
خانم آیناز ظفر رتبه سوم از دبیرستان مهدی سوق
محور پژوهش:
رتبه اول خانم رز محمدی وخانم سارینا فلاحی از دبیرستان غیر دولتی ساعی
رتبه دوم سرکار خانم نغمه محسنی نیکو و خانم مبینا رستگاری
محور ریاضی:
رتبه اول سرکار خانم نغمه محسنی نیکو و ساحل علیزاده از دبیرستان مهدیه سوق
رتبه دوم محمد حسین عادلی نسب و ابوالفضل خوشنوا از دبیرستان پسرانه جوادیه
محور مناظره:
رتبه اول سرکار خانم رعنا باقری و نگار رضایی راد از دبیرستان دخترانه شاهد
رتبه دوم سرکار خانم ملیکا گنجی پور و سرکار خانم زهرا تقویان از دبیرستان غیر دولتی شمس
محور بازارچه و کسب و کار دانش آموزی:
رتبه اول محمد جواد طهمورثی و ماهان فخری زاده از دبیرستان پسرانه جوادیه
محور زبان انگلیسی:
رتبه دوم سرکار خانم سید فاطمه تقوی و آرمیده وحیدی نیا از دبیرستان غیر دولتی سماء
رتبه دوم سرکار خانم تارا ناظمی و پردیس محمدی از دبیرستان دخترانه شاهد
در پایان این گفتگو  خاصا از زحمات و تلاش های صادق خاقانی کارشناس مسئول و دبیر جشنواره نوجوان خوارزمی  و اسد الله جانفزا کارشناس آموزش تقدیر شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت