پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 مرداد 1401 ساعت 08:05:: شناسه خبر: 123724

هوای کهگیلویه و بویراحمد شرجی می‌شود

به گزارش صدای جنوب ، کارشناس هواشناسی این استان گفت: با بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی و تصاویر ماهواره‌ای، نفوذ گرد و غبار به جو استان دور از انتظار نیست و شدت این پدیده امروز شنبه یکم مرداد ماه است. ولی بهره‌مند افزود: در پی وقوع این پدیده، کاهش دید و افت کیفیت هوا پیش […]

به گزارش صدای جنوب ، کارشناس هواشناسی این استان گفت: با بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی و تصاویر ماهواره‌ای، نفوذ گرد و غبار به جو استان دور از انتظار نیست و شدت این پدیده امروز شنبه یکم مرداد ماه است.
ولی بهره‌مند افزود: در پی وقوع این پدیده، کاهش دید و افت کیفیت هوا پیش بینی می شود.
کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همچنین طی امروز افزایش ابر، احتمال رگبار و رعد و برق در برخی مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد دور از انتظار نیست.
بهره‌مند گفت: علاوه بر این شاهد هوای شرجی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه در مناطق گرمسیری هستیم.
وی ادامه داد: طبق بررسی نقشه‌های هواشناسی، از روز شنبه تا روز چهارشنبه هفته بعد در ساعات بعد از ظهر شاهد رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید در استان کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود.
کارشناس هواشناسی استان افزود: در صورت وقوع این بارش ها، از اواخر همین هفته به طور میانگین دمای حداکثر هوای استان کهگیلویه و بویراحمد پنج تا ۶ درجه سانتیگراد کاهش می یابد.
بهره‌مند تاکید کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه امام زاده جعفر شهرستان گچساران گرم‌ترین منطقه استان با ۴۳ درجه سانتیگراد و شهر سی سخت سردترین منطقه استان کهگیلویه و بویراحمد با ۱۹ درجه سانتیگراد به ثبت رسید.
وی بیان کرد: حداکثر دمای هوای دیروز شهر یاسوج ۳۶ درجه، شهر لیکک ۴۳ درجه، شهر سی سخت ۳۴ درجه، شهر دوگنبدان ۴۲ درجه و شهر دهدشت ۴۱ درجه بوده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت