پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 مرداد 1401 ساعت 09:05:: شناسه خبر: 123888

۴۹ درصد از تست های کرونا در کهگیلویه و بویراحمد مثبت بودند

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان صدای جنوب است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان صدای جنوب می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

به گزارش ایرنا محمد غلام نژاد روز سه شنبه در این باره افزود: ۲۴ ساعت گذشته در کهگیلویه و بویراحمد فوت ناشی از کرونا وجود نداشته است. وی تاکید کرد: شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد همچنان هزار و ۱۳۳ نفر است. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: هم اکنون ۶۵ بیمار […]

به گزارش ایرنا محمد غلام نژاد روز سه شنبه در این باره افزود: ۲۴ ساعت گذشته در کهگیلویه و بویراحمد فوت ناشی از کرونا وجود نداشته است.

وی تاکید کرد: شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد همچنان هزار و ۱۳۳ نفر است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: هم اکنون ۶۵ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۲۴نفر مبتلای قطعی و ۱ نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

غلام نژاد اضافه کرد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹در کهگیلویه و بویراحمد ۹۶هزار ۷۲۵ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: تزریق واکسن اثربخش ترین کاری است که می توانیم برای پیک جدید کرونا انجام دهیم بنابراین همه ما باید برای تکمیل واکسیناسیون خود به خصوص برای تزریق دوز بوستر یا دوز سوم واکسن کرونا اقدام نماییم.

وی بر تداوم تلاش‌های پیشگیرانه برای مقابله با کروناویروس تأکید کرد.

غلام نژاد عنوان کرد: تزریق دوز بوستر یا تقویت‌کننده واکسن کرونا به‌منظور کمک به حفظ سطح ایمنی افراد در مدت طولانی‌تر ضرورت دارد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: در همین راستا مردم استان می توانند با حضور در مراکز واکسیناسیون نسبت به دریافت واکسن اقدام نمایند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت