پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 مرداد 1401 ساعت 12:05:: شناسه خبر: 124061

تمام امکانات برای کمک رسانی به سیل زدگان به کار گرفته شود/میزان خسارت ها بسیار بالاست

به گزارش صدای جنوب ازچرام؛سید عبدالرحمان توفیقیان فرماندار چرام در جلسه ستاد بحران صبح امروز با اشاره به بارندگی دو روزه در هفته گذشته خسارت  وارد کرده به شهرستان  گفت: «بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی سامانه پربارش دیگری نیز در راه است و امیدواریم که این سامانه برای ما رحمت باشد تا زحمت وی  با […]

به گزارش صدای جنوب ازچرام؛سید عبدالرحمان توفیقیان فرماندار چرام در جلسه ستاد بحران صبح امروز با اشاره به بارندگی دو روزه در هفته گذشته خسارت  وارد کرده به شهرستان  گفت: «بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی سامانه پربارش دیگری نیز در راه است و امیدواریم که این سامانه برای ما رحمت باشد تا زحمت

وی  با اشاره به اینکه باید حتما به مردم این مناطق سیل زده  کمک شود تا بتوانند سرپا بایستند و خسارات آنها جبران شود افزود: کانالهای آب کشاورزی ،احشام و ارزاق مردم  ،آب شرب دچار مشکل شده  که انتظار داریم کمک رسانی ویژه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه برای پل‌ها و راه‌های ارتباطی این منطقه نیز مشکلاتی ایجاد و دسترسی مردم دچار مشکل شده است که این مشکلات قابل توجه است گفت: باید به سرعت مشکل دسترسی مردم برطرف شود که متاسفانه  با کمبود دستگاه و تجهیزات مواجه هستیم  .

توفییقیان  با اشاره به اینکه مردم این منطقه مردمی شریف، انقلابی و دوستدار انقلاب بوده و با وجود همه مشکلات بسیار قانع، متین و خود‌دار هستند افزود: باید خسارات وارد شده به این مردم جبران شود .

رییس شورای اداری چرام اضافه کرد:در شهرستان مسیر چاسخار به طسوج و طسوج به سرفاریاب مسدود و مردم دچار سیل خیلی تحت فشار هستند و باید به سرعت امدادرسانی همه جانبه صورت گیرد.

دکتر توفیقیان ادامه داد:با توجه به بروز شرایط بحرانی برای مردم این مناطق انتظار داریم  دستگاه‌های اجرایی و نیروهای امدادی برای رفع مشکلات ناشی از آن به یاری سیل زدگان بشتابند.

وی با بیان اینکه حجم خسارات بالاست  گفت: همه موارد خسارت دیده  بررسی می شودو با حضور مسئولان این موارد پیگیری، دنبال و برای آنها تصمیم گیری می‌شود .

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت