پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 مرداد 1401 ساعت 16:05:: شناسه خبر: 124065

وضعیت کرونایی کهگیلویه قرمز شد

محمد غلام نژاد روز شنبه گفت که آمارها نشان می دهد که شهرستان کهگیلویه در جنوب استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت :با توجه به افزایش شمار بستری‌های کرونایی در بیمارستان های کهگیلویه و بویراحمد ، یکی از شهرستان‌های استان به رنگ قرمز کرونایی درآمد.

 

به گزارش صدایجنوب، ، محمد غلام نژاد روز شنبه گفت که آمارها نشان می دهد که شهرستان کهگیلویه در جنوب استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: براساس اطلاعات به دست آمده و مطابق نقشه آماری سامانه اطلاع رسانی وزارت بهداشت هم اکنون سه شهرستان در وضعیت نارنجی، دو شهرستان در وضعیت زرد و سه شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

 

وی ادامه داد: شهرستانهای بویراحمد، گچساران و چرام در وضعیت نارنجی قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شهرستانهای دنا و لنده و شهرستانهای باشت، بهمئی و مارگون هم در فهرست شهرستان های آبی کرونایی قرار دارند.

 

شمار قربانیان بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد براساس اخرین آمار همچنان هزار و ۱۳۳ نفر است.

 

روز جمعه گذشته از ۶۸ بیمار مبتلا به کرونا بستری در بیمارستان‌های استان، ۱۸ نفر مبتلای قطعی بودند و خوشبختانه هیچ بیماری در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان نیست.

از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۹۶ هزار ۷۲۵ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مهمترین راهکار برای پیشگیری از ابتلا به کرونا را رعایت دستور العملهای بهداشتی و خودداری از عادی انگاری این بیماری دانست و گفت: مردم استان برای پیشگیری از ابتلا و کاهش مرگ میر ناشی از کرونا و ایجاد ایمنی در برابر این بیماری خطرناک و همه گیر واکسیناسیون خود را تکمیل و دُز یادآور را حتما تزریق کنند

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت