پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 مرداد 1401 ساعت 00:05:: شناسه خبر: 124295

وزیر کشور عنوان کرد:

تلاش قابل تقدیر جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد برای ترمیم سراب اراضی کشاورزی و کانال‌های انتقال آب سیل زدگان

وزیر کشور اقدامات جهاد کشاورزی در حمایت از تولیدکنندگان را قابل تقدیر خواند.

صدای جنوب:

وزیر کشور در بازدید از چندین طرح تولیدی کشاورزی با حضور در جمع بهره‌برداران گفت: دولت و نظام در کنار شماست و جهاد کشاورزی در ترمیم سرآب‌ها و کانال‌ها اقدامات خوبی انجام داده است.
به گزارش صدای جنوب از یاسوج، احمد وحیدی در جمع کشاورزان منطقه کره و طسوج در شهرستان‌های دنا و چرام گفت: حجم خسارات به بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از آنچه شنیدم و در کلیپ‌ها دیده بودم بسیار بیشتر است و به مردم اطمینان می‌دهم خسارت آن‌ها پرداخت شود.
وزیر کشور افزود: اطلاع‌رسانی‌ها به مردم و تولیدکنندگان قبل از وقوع بحران انجام شده و در حین حادثه نیز مسئولان در کنار مردم بودند و اکنون بعد از حادثه نیز اقدامات خوبی در حال انجام است.
سردار وحیدی تصریح کرد: یکی از این اقدامات تامین ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین برای ترمیم سراب اراضی کشاورزی و کانال‌های انتقال آب بود که در این بازدید از نزدیک در جریان این فعالیت‌های جهاد کشاورزی و همکاری همه نهادها از جمله سپاه و شرکت نفت و حمایت‌های استاندار در خدمت‌رسانی به کشاورزان، عشایر و روستائیان قرار گرفتم.
وزیر کشور از جمع‌بندی نهایی خسارات سیل به بخش‌های مختلف این استان در شورای بحران خبر داد و یادآور شد: آنچه مشخص است این بوده که بیشترین خسارت‌ها به بخش کشاورزی وارد شد.
وی گفت: امروز به صورت هوایی از نقاط مختلف استان بازدید کردم و در چند منطقه با مردم و کشاورزان دیدار و گفت‌وگو کردم و اطمینان دادم که در همه شرایط کنار آن‌ها خواهیم بود و مسئولان استانی را در جبران این خسارت‌های سنگین یاری می‌کنیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت