پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 مرداد 1401 ساعت 15:05:: شناسه خبر: 124420

برنامه‌های هفته خبرنگار در کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد

مدیر خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های هفته خبرنگار در این استان را تشریح کرد.

صدای جنوب؛

مدیر خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های هفته خبرنگار در این استان را تشریح کرد.
سید داوود موسوی‌منش مدیر خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد امروز در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری ماه محرم، اظهار داشت: روز و هفته خبرنگار امسال همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است و بر این اساس، همه برنامه‌های بزرگداشت هفته خبرنگار با سبقه مذهبی و همراه با تکریم ایام عزای حسینی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به نقش رسانه‌های این استان در گره‌گشایی از مسائل و مشکلات، افزود: خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد همواره همه تلاش خود را معطوف به خدمت به مردم و توسعه استان کرده‌اند و در این مسیر نیازهای مردم را تا پای جان مطالبه می‌کنند.
وی روز و هفته خبرنگار را فرصتی برای تقدیر از تلاش‌های خبرنگاران عنوان کرد و گفت: در این راستا، خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های متنوعی را برای گرامیداشت هفته خبرنگار پیش‌بینی کرده است.
مدیر خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدای شهر یاسوج، دیدار با ائمه جمعه در شهرستان‌های مختلف استان و برگزاری همایش گرامیداشت هفته خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران عضو خانه مطبوعات از مهم‌ترین برنامه‌های هفته خبرنگار است.
موسوی‌منش تجلیل از پیشکسوتان رسانه، تجلیل از خبرنگارانی که در طول یک سال اخیر صاحب فرزند شده‌اند،تجلیل از خانواده خبرنگار فرهنگی زنده یاد خواهش نیک، چکاپ رایگان خبرنگاران و رونمایی از پوستر جشنواره رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را از دیگر برنامه‌های هفته خبرنگار عنوان کرد.
وی بیان کرد: همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در تعدادی از شهرستان‌ها و مرکز استان، جام رسانه برای نخستین بار در استان و مسابقات تیراندازی و تنیس روی میز از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته خبرنگار امسال برگزار می‌شود.
مدیر خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رسانه‌های این استان علی‌رغم مشکلات متعدد همواره در اطلاع‌رسانی خدمات نظام و انعکاس مشکلات استان سنگ‌تمام گذاشته‌اند، خاطرنشان کرد: همه مسئولان باید ضمن ارج نهادن به زحمات رسانه‌ها و ایجاد تعامل سازنده با آنها تلاش کنند تا از این ظرفیت ارزشمند برای حل مشکلات و ایجاد امید به آینده در آحاد جامعه استفاده شود.
سید داود موسوی منش در پایان ازمساعدت ،همراهی ، همدلی وحمایت های دلسوزانه وهمراهی جناب آقای دکتر درخشان مدیر کل محترم وجناب حاج خردمند معاونت محترم مطبوعاتی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان به جهت هرچه بهتر برگزارشدن برنامه های پیشنهادی روز خبرنگار تقدیر وتشکر نمود

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت