پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 مرداد 1401 ساعت 17:05:: شناسه خبر: 124576

پیام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام بمناسبت روز خبرنگار

صدای جنوب؛ بسم الله الرحمن الرحیم هفدهم مرداد ماه و فرارسیدن روز خبرنگار، فرصتی گران‌ مایه برای قدردانی و تجلیل از تلاش‌های صادقانه، منتقدانه و حقیقت طلبانه خبرنگاران و اصحاب رسانه در مسیر روشنگری، شفافیت و رهیافت دسترسی آزاد به اطلاعات است. همانگونه که مستحضریدامسال روز خبرنگار با شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و […]

صدای جنوب؛

بسم الله الرحمن الرحیم
هفدهم مرداد ماه و فرارسیدن روز خبرنگار، فرصتی گران‌ مایه برای قدردانی و تجلیل از تلاش‌های صادقانه، منتقدانه و حقیقت طلبانه خبرنگاران و اصحاب رسانه در مسیر روشنگری، شفافیت و رهیافت دسترسی آزاد به اطلاعات است.
همانگونه که مستحضریدامسال روز خبرنگار با شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و عاشورای حسینی مصادف شده است؛ این تلاقی فرصت مناسبی است تا ابعاد این نهضت از منظر وبستررسانه مورد توجه قرار گیردزیرا حرکت و رفتار امام در ذات خود ،رسانه‌ای به بلندا و عظمت تاریخ است و عاشورا باتمام ویژگی های پیام وپیام رسانی و تاثیرات برمخاطب عظیم‌ترین تولید رسانه‌ای است که تا ابد خواهدماند.
یکی از ستون‌های مهم عاشورا و کربلا، خبرنگار است؛ همانجا که زینب سلام الله علیها خبرنگار عاشورا و واقعه کربلا می‌شود… همانجا که امام چهارم شیعیان پیام عاشورا را به بشریت می‌رساند و همانجا که نقش خبر و خبررسانی بر همگان عیان می‌شود.
گرامی باد این تقارن یعنی روز خبرنگار و عاشورای حسینی بر همه‌ی خبرنگاران عاشورایی و همان‌ها که با تحمل بسیاری از ناملایمات همچنان به ابزار قلم و دوربین خود عشق می‌ورزند.
میدان میدانی است که جز عشق و مهر به مردم، دین و میهن در آن، هیچ چیز و هیچ علاقه ای نمی‌تواند قدرت پایداری و ایستادگی بخشد.
آری،شیرین ترین تاریخ ساز مکتب ما امام حسین(ع)است و بهترین خبرنگار دین ما حضرت زینب(س)و مستند ترین دفترمکتوب اسلام ما عاشورا است.

از این رو وبا پیروی و تعصی از این مکتب همیشه جاوید اینجانب دراین فرصت مغتنم،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عرصه رسانه ،فرا رسیدن روز خبرنگار رابه عموم فعالان این عرصه درکشور،خصوصا خبرنگاران و جامعه خبری و فعالان فضای مجازی پرتلاش وساعی این شهرستان تبریک عرض نموده و ضمن قدردانی از همراهی های این قشر خدوم و خستگی ناپذیر با ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام طی سالهای اخیر وهم اکنون،توفیق و سربلندی روز افزون همگان را درانجام رسالت کاری وتوسعه و شکوفایی میهن عزیزمان ایران را از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم .
سرهنگ پاسدار مصطفی اقبالی پور
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت