پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 مرداد 1401 ساعت 17:05:: شناسه خبر: 124677

پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار

رئیس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در پیامی فرارسیدن هفدهم مرداد روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه اطلاع رسانی در کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفت.

صدای جنوب:

سید علی معتمدی پور رئیس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در پیامی فرارسیدن هفدهم مرداد روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه اطلاع رسانی در کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

«قلم نه در حصار زمان می‌ماند و نه در حصار مکان، چرا که از جنس اندیشه و شعور است.»

اطلاع‌رسانی و روشنگری ارثیه بزرگ کربلا و عاشورا برای خبرنگاران است؛ هفدهم مرداد، فرصتی است برای بزرگداشت مقام مجاهدان و تلاشگران حوزه خبر و رسانه؛ آن ها که با سر خط قلم و تراوش اندیشه خود، مسیر آگاهی رسانی، توسعه و پیشرفت ایران اسلامی را هموار می سازند.

تقارن روز خبرنگار با روز بزرگ عاشورا یادآور رسالت خطیر خبرنگاران و رسانه‌هاست تا در این مقطع حساس با همه وجود در کنار نظام مقدس اسلامی و دولت برخواسته از اراده مردم باشند.

اینجانب ضمن تسلیت واقعه غم‌انگیز عاشورا، ۱۷ مرداد روز خبرنگار و رسانه را به تک‌تک شما خبرنگارانی که در سرما و گرما، غم و شادی، در آسانی و سختی و در همه میادین به ویژه میدان مقدس خدمت به کشاورزان و جامعه هدف سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد به هر شکلی یاری‌گر ما بودید، تبریک می‌گویم و قدردان زحمات شما هستم.

سید علی معتمدی‌پور
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت