پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 مرداد 1401 ساعت 15:05:: شناسه خبر: 124869

راه اندازی موکب باب الحوائج شهرستان لنده در مرز شلمچه

صدای جنوب  به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، مسئول ستاد عتبات و عالیات شهرستان لنده از راه اندازی موکب باب الحوائج شهرستان لنده در مرز شلمچه تا قبل از اربعین حسینی خبرداد. در نشستی با حضور فرماندار، امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه لنده، مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان لنده بحث راه اندازی موکب باب الحوائج […]

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، مسئول ستاد عتبات و عالیات شهرستان لنده از راه اندازی موکب باب الحوائج شهرستان لنده در مرز شلمچه تا قبل از اربعین حسینی خبرداد.

در نشستی با حضور فرماندار، امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه لنده، مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان لنده بحث راه اندازی موکب باب الحوائج شهرستان لنده در مرز شلمچه در محل فرمانداری این شهرستان برگزارشد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل با تشریح ضرورت خدمت رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین(ع)گفت: باتوجه به قرارگرفتن اربعین حسنیی در فصل تابستان ضرورت خدمت رسانی به زائرین شهرستانی و استانی در مرز شلمچه همانند سال های قبل با همراهی خوب مردم و ادارات باید برگزارشد.

امام جمعه شهرستان لنده گفت: انتظار داریم همه برای برپایی هرچه بهتر این موکب برای خدمت رسانی به زائرین در مزر نهایت همراهی و همکاری را با موکب باب الحوائج داشته باشند.

در ادامه نیز سید محمد طلا میری گفت: برابر هماهنگی های صورت گرفته با مسولان استانی برخی از مواکب در کشورعراق به زائرین خدمات رسانی خواهند کرد و برخی دیگر در داخل کشور که خدمات رسانی موکب باب الحوائج شهرستان لنده برابر سال های گذشته در مرز شلمچه خدمات رسانی خواهند کرد.

مسئول ستادعتبات عالیات شهرستان لنده گفت: انتظار داریم مردم و ادارات همانند سال های گذشته در خدمات رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) نهایت همکاری و همراهی لازم را داشته باشند و سعی کنند در بحث نذورات این موکب را یاری و حمایت کنند.

در ادامه نیز فرماندار شهرستان لنده گفت: قطعا وظیفه انسانی همه ما است که به زائرین سید الشهدا(ع) خدمت کنیم و در حوزه کاری نیز باید همه ادارات و نهادهای شهرستان در خدمت رسانی بهتر در مرز شلمچه که توسط موکب باب الحوائج صورت میگیرد همراهی و حمایت لازم را اجرایی کنند.

خبرنگار : Mohammad Riahy

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت