پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 مرداد 1401 ساعت 23:05:: شناسه خبر: 125038

پیام تسلیت رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران لنده در پی درگذشت مادر شهید والامقام علی کریمی

صدای جنوب  به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده در پیامی درگذشت مادر شهید والامقام علی کریمی را تسلیت گفت. متن پیام *انالله و انا الیه راجعون* به راستی که مادران مؤمنه شهداء عزیزترین هستی خود را در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت(ع)، در […]

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده در پیامی درگذشت مادر شهید والامقام علی کریمی را تسلیت گفت.

متن پیام

*انالله و انا الیه راجعون*
به راستی که مادران مؤمنه شهداء عزیزترین هستی خود را در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت(ع)، در راه دفاع از ارزشها، تقدیم ایران اسلامی کردند.
درگذشت بانوی صبور و مومنه *مادر بزرگوار شهید علی کریمی* موجب تأسف و تأثر گردید.
صلابت و نجابت مادران شهدا برای تمام بانوان این سرزمین بهترین الگو می‌باشد که با ایمان و اعتقادی راسخ فرزندانی بصیر و شجاع تربیت کرده و در دفاع از انقلاب و اسلام از عزیزان خود گذشته و صبر و شکیبایی اختیار نمودند.
*اینجانب* درگذشت این بانوی مومنه را به عموم مردم شریف و به خانواده گرامی ایشان تسلیت گفته و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحومه مغفوره رحمت واسعه و همجواری با فرزند شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت می‌نمایم.
*جهانشیر افراخته*
*رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان لنده*

خبرنگار : Mohammad Riahy

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت